Toon posts:

WinGate maakt wel verbinding maar.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn netwerk nu eindelijk wel lopen (de computers kunnen onderling pingen)
Maar ik heb WinGate nu geinstalleerd en deze geeft ook op pc2 aan dat er een verbinding is maar internetten op de 2de pc lukt niet.

Moet ik nu de instellingen van internet explorer nog veranderen of weet iemand anders nog een ander programma om het internet te delen? (liefst niet al te veel instellen)

Verwijderd

Winroute lite, of winroute pro. Natuurlijk dan voor het laatste gaan. Gewoon op de server installeren, en op de ander de inetexplorer proxie instellingen instellingen. Dat kan dan weer bij je internetinstellingen die je in je configscherm vind. Succes

Verwijderd

Je moet op de server bij Wingate wel alle services starten en gebruikers aanmaken...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Winroute Lite nu geinstalleerd maar als ik nu bij instellingen -> meer instellingen -> DHCP -> als ik daar dan inplaats van de netwerkkaart van chello de andere kaart selecteer en ik klik op ok en dan zou dat toch opgeslagen moeten zijn. Maar als ik daar dan weer terug naar ga dan staat de 3com van chello weer geselecteerd. Wat is er nu daar dan fout?
En wat moet ik naast dan nog meer op de server pc aan instellingen verander in winroute?

Verwijderd

jammer dat je bent overgestapt naar winroute...iedereen verkondigd eerst zn eigen proggie als het werkt ipv het verhelpen van jou problemen met jou proggie...wingate heb ik eerst ook gedraait en dat werkte perfect (behalve met een firewall, daarom gebruik ik nu sygate) maar je moet idd op de gateway de client instellen en dan zou alles dandidori moeten zijn.
Groetjes

Verwijderd

Topicstarter
Gateway heb ik goed maar moet ik ook nog wat in internet explorer instellen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nu voor elkaar.
Met WinProxy, dit is echt een makkelijk proggie voor mensen die hier nog niet zo heel handig zijn. Het enige wat je moet doen is installeren op server pc en ff bij client automatisch ip verkrijgen aanvinken!
Pagina: 1