hallo mede tweakers.
ik ben een tijdje er tussen uit geweest kwa computers bouwen, vandaar mijn vraag aan jullie of dit nog te doen is voor de games die er aan gaan komen.
ik wil namelijk een MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G kopen, maar ik vraag mij dus af of mijn huidige systeem daar wel goed genoeg voor is, bedankt voor jullie hulp alvast!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hiermee gaan gamen en dan wel op de hoogste settings
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Moederbord - MSI Z87-G45 Gaming
processor - i7 4770k - 3.50 ghz - Grotere koeler erop
geheugen - corsair vengeance - 2x 4gb
videokaart - Geforce gtx 780 gaming tf - deze gaat eruit uiteraard
voeding - coolermaster v650
ssd - 250gb
hdd - 1tb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor video kaart zat ik te denken aan de MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G. maar voor de rest weet ik niet wat er moet geupgrade worden, suggesties zijn welkom
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Will kunnen gamen op ultra quality 1440p
Ga je overklokken?
Daar heb ik weinig verstand van maar kan ik me evt verdiepen erin
Wat verwacht je van ons?
Steun
ik ben een tijdje er tussen uit geweest kwa computers bouwen, vandaar mijn vraag aan jullie of dit nog te doen is voor de games die er aan gaan komen.
ik wil namelijk een MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G kopen, maar ik vraag mij dus af of mijn huidige systeem daar wel goed genoeg voor is, bedankt voor jullie hulp alvast!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil hiermee gaan gamen en dan wel op de hoogste settings
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Moederbord - MSI Z87-G45 Gaming
processor - i7 4770k - 3.50 ghz - Grotere koeler erop
geheugen - corsair vengeance - 2x 4gb
videokaart - Geforce gtx 780 gaming tf - deze gaat eruit uiteraard
voeding - coolermaster v650
ssd - 250gb
hdd - 1tb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor video kaart zat ik te denken aan de MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G. maar voor de rest weet ik niet wat er moet geupgrade worden, suggesties zijn welkom
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Will kunnen gamen op ultra quality 1440p
Ga je overklokken?
Daar heb ik weinig verstand van maar kan ik me evt verdiepen erin
Wat verwacht je van ons?
Steun