geforce + detonator 5.08, agp2x ?

Pagina: 1
Acties:

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Topicstarter
Ik las ergens in een ander forum dat agp 2x NU probleemloos zou werken met de detonator 5.08 drivers. Heeft iemand dit al geprobeerd, ik ben niet thuis, dus kan het niet proberen, iemand die het al wel geprobeerd heeft? ben wel nieuwsgierig.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

AGP2x werkt altijd probleemloos vanaf Revisie C, Stepping 5.

• Force
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Topicstarter
Ik heb dus stepping 4.

Zal het ooit gaan werken ?????

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• budi
  • Laatst online: 22:13
Nou ik zal je uit de brand helpen: ik heb ook C4 en het werkt niet, zelfs niet bij extra koeling van de Northbridge of verlaging/verhoging van de VIO voltage.... Helaas.
(hoewel sommige mensen met dezelfde stepping geen problemen hebben op AGP2x)

Bij mij is trouwens de side band adressing plotseling uit gegaan sinds die update.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Bij mij ook, maar met een nieuw BIOS voor de kaart (Asus) was het weer terug. Het is trouwens niet AGP1x waar de kaart op gaat draaien als AGP2x niet lukt, maar AGP1x Command Mode. Dus de data vliegt even snel, alleen de opdrachten gaan wat minder snel, dus het verschil is heel klein.

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-08 11:26
Waar kan ik de nieuwste detonators voor mijn Riva TNT2 downen? Ik weet dat dit al ergens anders gepost is, maar de zoekfunctie werkt weer eens niet. :(

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
SBA was met de 5.08 dr. disabled kon het met regtweaks ook niet terugkrijgen nu met de asus gforce bios update was het er weer.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Pagina: 1