Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1006343

Topicstarter
Beste,

Ik weet dat je voor specifieke contactpersonen de chat kunt uitschakelen, dit heb ik ook gedaan.

Maar ik vroeg mij af; wat zien zij bij jouw status op messenger staan als je wel actief bent?

Specifieker: Als je een chatvenster op de messenger app opent en er is niemand geblokkeerd kun je ofwel zien of hij.zij online is of hoelang het geleden is dat hij/zij actief was. Heb je wel iemand geblokkeerd zien ze nog hoelang geleden je actief was maar niet als je online bent op het moment zelf. Maar wat krijgen ze dan wel te zien als je actief bent? Want "... - geleden actief" is dan toch niet van toepassing?

Hopelijk is dit wat duidelijk geformuleerd.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Messenger wat? MSN Messenger? Facebook?

Wat zegt de FAQ/support-afdeling erover? Heb je het al getest met een vriend/familie?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn excuses, heb dit over Facebook Messenger.

Heb hier nog niets over teruggevonden op de FAQ afdeling en een contactadres vind ik ook niet terug.
Het liefst wil ik mijn vrienden hier niet mee lastig vallen, ze zouden verkeerde dingen kunnen denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01:43
Ik geloof Facebook of Whatsapp

Whatsapp meldt: https://faq.whatsapp.com/nl/21092978/?category=5245250

Ik weet dat vanuit Facebook het niet eens meer mogelijk is je profiel te bekijken - dit kun je ook testen vanuit de privacy omgeving. Hoe ziet mijn profiel eruit voor [naam persoon] - buiten wereld etc.

Edit: zit op mijn werk dus ben dan niet actief op facebook, maar daar kan ik bevestigen dat het soortgelijk aan whatsapp werkt.

https://www.facebook.com/...arch&sr=1&query=blokkeren

[ Voor 26% gewijzigd door logix147 op 05-12-2017 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat is als je iemand volledig geblokkeerd hebt, van mij is het enkel de chatfunctie die uitgeschakeld is. Er kunnen ook nog berichten naar mij gezonden worden door die persoon in kwestie. Vandaar ik mij dit in de eerste plaats afvroeg; omdat ik een bericht kreeg op het moment dat ik ook op facebook messenger actief was maar heb ervoor gezorgd dat ik niet op "gelezen" sta. Daarom vraag ik mij af wat die persoon te zien kreeg op zijn app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 13:58

Croga

The Unreasonable Man

Anoniem: 1006343 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:39:
Er kunnen ook nog berichten naar mij gezonden worden door die persoon in kwestie.
Dan heb je niets geblokkeerd en kan die persoon alles van je zien wat ieder ander van je kan zien.
Pagina: 1