Toon posts:

Foto's naar Hema versturen lukt niet via Netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn digitale foto's naar de Hema verstuur via mijn netwerk (Winroute voor Inernet delen) lukt dat niet, doe ik het met dezelfde PC maar dan via mijn ISDN-kaart, is er niets aan het handje.

Ik denk dat er een instelling in Winroute gemaakt moet worden om dit wel te kunnen doen. Heeft iemand dit ook al meegemaakt ?

Als ik ze verstuur (met Explorer) dan verschijnt er een voorgangs indicator in beeld, en die begint niet te lopen en even later krijg ik het bekende scherm dat de betreffende pagina niet bereikbaar is ??

Verwijderd

Ik heb ook het probleem dat ik m'n foto's niet bij de hema krijg; de oorzaak van mijn probleem zal wel anders zijn.
IE draait niet op mijn computer; Opera wel. Maar Opera kan dus geen files uploaden ofzo...

Verwijderd

Volgens mij moet dat bij winroute geen prob zijn. Maar gaat dat versturen naar de hema over ftp? Dan moet je misschien eens in je proxy instellingen (van je inet expl) kijken of je ook je proxy hebt ingesteld voor je ftp.

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:32
Volgens mij heeft winroute ook een firewall ingebouwd hoor die poorten blokt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er al achter dat het niet aan WinRoute ligt. Het probleem ligt bij mijn kabelprovider.