Advies voor draadloos stereo-systeem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie mij wellicht in het volgende adviseren: ik ben op zoek naar een draadloos stereo-systeem voor in mijn smalle en diepe woonkamer en aansluitende keuken. Op het systeem wil ik nu of toekomstig aansluiten: TV, LP-speler, (eventueel CD-speler) en gebruik kunnen maken van Spotify en AirPlay. Multiroom is niet direct noodzakelijk maar eventueel leuk meegenomen. Qua kwaliteit wil ik 'gewoon' goed geluid hebben, waarin ik begrijp dat dit een relatief begrip is. Stereo-geluid zou mooi zijn.

Was zelf onder andere aan het kijken naar vanzelfsprekend Sonos maar ook Bose SoundTouch, Philips Fidelio E6 en Samsung WAM. Budgettair zit ik te denken om voor het audio-systeem tussen de 600 en 1500 uit te geven.

Aangezien ik alles nog moet aanschaffen, van TV, LP-speler tot audio-systeem, kan ik als het goed is in één keer goed beginnen.. Ik besef dat ik redelijk wat wensen heb maar hoop dat jullie me kunnen helpen waarvoor bij voorbaat dank!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2017 17:49 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies hoort thuis in Consumentenelektronica Aankoopadvies, schopje die kant op.

AUD > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Met name het analoge (platenspeler) deel maakt hem ff lastig, maar het kan denk ik wel.
Kijk eens naar een Denon receiver met HEOS. Kun je draadloos mee, multiroom en heeft ook analoge aansluitingen. Plus spotify en airplay, en digitale aansluitingen te over mocht je die willen. Moet met dat budget lukken denk ik.
Ja, is home cinema receiver maar die doen het ook prima in stereo. Bovendien ben je met draadloze speakers toch afhankelijk van de versterker die in de speaker ingebouwd zit, dus dan maakt het versterkergedeelte van de receiver niet zo heel veel uit :)

Verder is Sonos duur, Bose overpriced, Samsung kwalitatief niet hoogstaand en Philips Fidelio ook een merk wat door een conglomeraat (Marshall, die snappen gitaarversterkers nog het beste) wordt uitgebaat.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat dit in verhouding tot de Sony HT ST5000?