Goede legale alternatieven Netflix

Pagina: 1
Acties:
  • 5.498 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1006131

Topicstarter
Hee forumleden,

Ik heb al een aantal jaren een Netflix abonnement maar zoek eigenlijk een alternatief om snel kwalitatieve films te streamen. Het aanbod van Netflix series is top maar het filmaanbod is ruk.

Zijn jullie het ermee eens dat het *spam* achteruit gaat en weten jullie een legaal alternatief? Het aanbod is nu gewoon totaal niet verrassend.....

[ Voor 12% gewijzigd door defiant op 20-12-2017 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat verslechterd er dan?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:39

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat wil je precies met dit topic en wat heb je zelf al uitgezocht? Zo moeilijk is het niet om andere streaming video diensten te vinden. Zie bijvoorbeeld de site film.nl waar je kan zoeken op je favoriete film en dan te zien krijgt op welke platforms het beschikbaar is.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Je kan niet voor 7.99 verwachten dat je de beste en heel veel kwalitatieve films vinden.

Misschien Videoland ?

Anders ben je toch aangekeken op VOD zoals Pathe Thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:41
Amazon Prime?

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
https://www.film.nl/

Kijk niet zo moeilijk!
:D

Deze site wordt mede mogelijk gemaakt door de consumenten hatende NL filmindustrie en Stichting Brein.
Maar .... geeft in ieder geval wel een legale optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij kan je daar nog niet echt makkelijk in NL kijken, DE heeft filter, US kan je enkel 'offshore' kijken en UK heb ik verder nog niet getest, maar lijkt nog zeer gelimiteerd te zijn.

Edit, net even DE geprobeerd, daar lijken er meer te werken, alleen Prime Music werkt niet (Germany/Austria only).
Maar nog veel films met de melding:
This title is currently unavailable
This title is not available in your current location

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 05-12-2017 17:39 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:58
SinergyX schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:35:
[...]

Volgens mij kan je daar nog niet echt makkelijk in NL kijken, DE heeft filter, US kan je enkel 'offshore' kijken en UK heb ik verder nog niet getest, maar lijkt nog zeer gelimiteerd te zijn.
Amazon Prime Video werkt prima in Nederland maar het filmaanbod is ook veel oude films. Ik ben zelf helemaal van downloaden afgestapt en gebruik voor mijn series Amazon Prime en Netflix. Voor films huren we op iTunes. Kost niet veel en is prima up to date. Maar er zijn nog genoeg andere huur diensten zoals Pathé Thuis, Ziggo (of andere aanbieder) on demand werkt volgens mij ook prima.
Je moet er gewoon rekening mee houden dat films geld kosten en dus kan je niet alles meteen downloaden maar moet je keuzes maken, moet eerlijk zeggen dat ik wel meer plezier aan films beleef omdat je er echt lekker voor gaat zitten. Tijdens mijn “download periode” was het voornamelijk zoveel mogelijk binnen harken en weinig kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:29
Amazon Prime in NL werkt wel goed maar 80%+ van de films zijn niet te bekijken (restricties) dus je hebt er eigenlijk, uitgezonderd The Grand Tour, niks an.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-05 15:43
Ik gebruik zelf Ororo (Russisch) maar daar staat alles op wat je zoekt. Je moet wel redelijk engels kunnen want de subs zijn alleen in het Engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-05 16:09
Films huren op Google Play?

Ziggo Movies & Series XL kan ook. Staat best veel op en kost €12.

En film1.nl ziet er goed uit, maar geen ervaring mee. Als je bij KPN zit lijkt dat me een prima alternatief, wel €15 per maand.

[ Voor 96% gewijzigd door wouterg00 op 20-12-2017 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Het verkapt promoten van je eigen site/domein is niet toegestaan, zie Het algemeen beleid #verbodenspam

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.