Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Spotify gebruikt locatie om zoek resultaten te tonen

Pagina: 1
Acties:

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net Spotify geinstalleerd en abbo genomen en als ik dan b.v. zoek naar MODO komt het met 'mooi' van Marco Borsato. Is het mogelijk iets in te stellen of aan te passen zodat spotify niet slim gaat doen en mij lokale NLse muziek in de maag splitsen als ik zoek naar iets?

Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat spotify, in een poging mij te behagen, eerder nederlandse nummers laat zien dan aan iemand uit bijvoorbeeld de VS of UK. En dat is meer een straf voor me dan een gemak.

Dus als iemand een setting of truukje weet die er voor zorgt dat spotify dit niet doet dan hoor ik het graag.

Gr. MrM

PS: Is allemaal een vermoeden dus als ik de plank mis sla over verschillend zoek gedrag per land/regio hoor ik dat ook graag :)

PS2: VPN vind ik geen goeie optie en valt dus af.

★ What does that mean? ★

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:59

FeaR

In GoT we trust

Het gros van de topics betreffende Spotify staat in AUD, daar verhuis ik dit topic dan ook heen.

AUD > CSA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11 21:29
Als ik zoek naar modo is de eerste hit een playlist genaamd Modo freestyle, de eerste song inderdaad mooi van Borsato, de eerste artiest Modo Antiquo enz.
Lijkt mij toeval en in alle jaren dat ik Spotify gebruik ben ik alleen Nederlandse nummers tegen gekomen als ik er (al) naar zocht.