Bittrex Basic Verification en Enhanced verification probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangroen
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-08 16:14
Hallo,

Wie heeft er ervaring met Bittrex en verification?
Ik heb een maand leden een ticket aangemaakt. ik ben alleen nog steeds niet geholpen.
Hebben jullie hier ook last van?

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19:37
Hier hetzelfde... wacht er al een week op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Ik heb een Enhanced Bittrex account. Waarom heb je een ticket aangemaakt? Je kan gewoon een aanvraag doen bij de instellingen. Hierbij zul je bewijs moeten meesturen dat jij zegt wie je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangroen
Ik heb Basic Verification en Enhanced verification gedaan, helaas heb ik een fout gemaakt met mijn geboorte maand.

ik heb deze melding ontvangen:
Afbeeldingslocatie: https://afbeelding.im/RTktYnvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Stefangroen schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:55:
Ik heb Basic Verification en Enhanced verification gedaan, helaas heb ik een fout gemaakt met mijn geboorte maand.

ik heb deze melding ontvangen:
[afbeelding]
Het staat er letterlijk: "Manual review typically takes 7 days but could be longer based on demand."

Aangezien de cryptowereld de laatste tijd een sterke groei doorzet, ga ik er vanuit dat het langer duurt dan 7 dagen.

Edit: oeps, 7 dagen was de eerste reply. Een maand is inderdaad wel heel lang. Kun je het proces niet cancellen en opnieuw starten?

[ Voor 11% gewijzigd door Kyumia op 05-12-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:51

kronolith

[EDIT]

Bekend probleem. Ik wacht inmiddels al 7 weken, op Reddit zijn er hoopjes mensen al 2/3 maanden aan het wachten. Bittrex kan de grote groei blijkbaar niet aan. Erg vervelend, aangezien je geld nu 'vast' staat. Helaas weinig aan te doen, behalve geduld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangroen
Inderdaad keonolth, het is helaas niet anders gewoon wachten. hopelijk gaan ze het wel sneller oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:29
Hier hetzelfde, ook een week nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Traders,

Hiervoor heb ik een oplossing. tips kunnen worden gestort op: BTC: *snip*

Explanation of the "2FA trick"
This is the way to get a quick response from the support.
You must submit second request, do not close the first
Click on "Submit A Request"

Then:
Please choose your issue below - "Two-Factor (2FA)"
Subject - "Remove 2FA"
Description - "Please, remove 2FA and verify my account"
Two-Factor (2FA) Issue - "2FA Removal"

Bot ask you to answer four questions
1) Your IP
2) At least one TxID from deposit / withdrawal history
3) Your current balances
4) Scans of your documents and fresh selfie with sheet of paper "Bittrex / Date"

Now your task is to wait for a response from the support (from 1 to 48 hours at the moment)

When admin answer you he can to remove 2FA but not answer on verification issue. In this case you need add a comment with your ask for enhanced verification because the necessary files you have already attached!
If he not response and just close your ticket for comments then try 2FA trick again and again!
You can try to solve the disabled problem too through 2FA trick because live admin answer you!
Be persistent, write only politely and you will succeed!

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 21-12-2017 09:03 ]

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:50
Kyumia schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:59:
[...]

Het staat er letterlijk: "Manual review typically takes 7 days but could be longer based on demand."

Aangezien de cryptowereld de laatste tijd een sterke groei doorzet, ga ik er vanuit dat het langer duurt dan 7 dagen.

Edit: oeps, 7 dagen was de eerste reply. Een maand is inderdaad wel heel lang. Kun je het proces niet cancellen en opnieuw starten?
ik had een name mismatch. na 1,5 week wachten op twitter bittrex mijn response nummer geplaatst met het verzoek om te reageren. was binnen 48u gefixed.
Pagina: 1