AUX ingang op PC werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-11 23:15
Hoi,

Sinds gister heeft de AUX ingang op mijn PC het helaas begeven. Ik krijg er enkel geluid door als ik aan het uiteinde van de AUX kabel blijf draaien (bijv. met mijn headset).

Is het mogelijk om zoiets te vervangen? Ik heb de Nanoxia Deep Silence 3 case.

Zo ziet de front panel eruit:

Afbeeldingslocatie: https://nanoxia-world.com/media/image/46/f7/e0/4260285296307-5.jpg

Bedankt!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Heb je al een andere headset getest om kabelbreuk uit te sluiten?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:34

OgWok

U.N.C.L.E.

Is het AUX en geen Mic(crofoon)? Front eraf halen en bij de plugjes kijken of er een draadje los zit. Zo ja dan solderen, of een nieuw printje zien te scoren, waar de draadjes aan zitten, naar het moederbord.

[ Voor 5% gewijzigd door OgWok op 05-12-2017 15:09 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• Y451N
ByteMe_ schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:45:
Heb je al een andere headset getest om kabelbreuk uit te sluiten?
Dat heb ik gedaan! Helaas lag het niet aan de headset :P

• Y451N
OgWok schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:46:
Is het AUX en geen Mic(crofoon)? Front eraf halen en bij de plugjes kijken of er een draadje los zit. Zo ja dan solderen, of een nieuw printje zien te scoren, waar de draadjes aan zitten, naar het moederbord.
Zijn dit soort printjes universeel? Of case afhankelijk? Thanks.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:38
Is niet universeel. Als je nog garantie hebt moet je bij de winkel waar je het gekocht heb zijn, anders zou je eens een mailtje naar info@nanoxia-world.com kunnen sturen om te zien of zij iets voor je kunnen betekenen.

• Y451N
hcQd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:02:
Is niet universeel. Als je nog garantie hebt moet je bij de winkel waar je het gekocht heb zijn, anders zou je eens een mailtje naar info@nanoxia-world.com kunnen sturen om te zien of zij iets voor je kunnen betekenen.
Thanks, paar dagen geleden contact met ze opgenomen. Vandaag een reactie teruggekregen. Ik krijg gratis een nieuwe front panel toegestuurd en hoef enkel de verzendkosten te betalen (5 euries :P).

Super fijne service van Nanoxia!

• Y451N
Update: de audo front panel een paar dagen geleden ontvangen en geïnstalleerd. Werkt weer als een zonnetje!
Pagina: 1