Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 19:30
Huidige situatie:
(Ziggo internet + TV + Vast bellen) + MoviesXL pakket
KPN Mobiel 5GB data, 200 min Loopt tot oktober 2018

Het moviesXL pakket hebben we nodig, omdat in dat pakket de nodige kids zenders zitten, deze kun je alleen via het XL pakket krijgen ( :| )

Huidige kosten:
Het gaat alleen even om de extra kosten ivm kids zenders + mobiel abbo:

Alles in 1 basis kosten + 11,95 euro
KPN Mobiel 39 euro

Bij velen wellicht bekend kun je met Vodafone en Ziggo combi deal maken, dit lijkt erg interessant, omdat voor Ziggo er dan ineens een Kids pakket gekozen kan worden als extra'tje.
Kortom wanneer ik een simonly bij Vodafone neem, zou mijn MoviesXL pakket á 11,95 kunnen vervallen.

Nu het dilemma:
Vodafone komt nu met een leuke aanbieding, namelijk 5 euro extra korting bovenop de al 5 euro extra korting + dubbele data + tv pakket naar keuze.
Mijn dilemma, mijn KPN abbo loopt nog tot oktober, nummer behoud kan alleen als ik nu zou opzeggen per direct en een afkoopsom van 350,- betaal.
Alternatief is natuurlijk gewoon simonly bestellen van Vodafone en straks het nieuwe nummer gaan gebruiken en huidig nummer laten verlopen.

Oke wat gaat het kosten:
Tot oktober 2018:
KPN Mobiel = 9 * 39 = 351,- euro
MoviesXL = 9 * 11,95 = 107, 55

Vodafone Red = 9 * 16 = 144,-

MoviesXL komt dan te vervallen als ik Vodafone nu afsluit, echter kom ik dan alsnog hoger uit door het Vodafone simonly abbo (36,45 euro, dus 4 euro per maand duurder), echter hou ik het actietarief van Vodafone daarna nog 15 maanden vast, dan ben ik natuurlijk een stuk goedkoper uit zonder MoviesXL en goedkoper mobiel abbo de periode daarna.

Maar wat is wijsheid? Nu die extra 5 euro korting pakken bij Vodafone of toch wachten tot oktober en dan pas Vodafone afsluiten?

Wat zouden jullie doen? Zie ik iets over het hoofd? Tips? Ideeën?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Beste antwoord (via Martinusz op 05-12-2017 15:41)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb het overmatig gebruik van hoofdletters even uit je titel gehaald.

Ik mis een klein beetje wat het nu precies gaat opleveren. En het is volgens mij vrij simpel:
Levert het je geld op bij het omsluiten -> doen, levert het geen geld op -> niet doen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb het overmatig gebruik van hoofdletters even uit je titel gehaald.

Ik mis een klein beetje wat het nu precies gaat opleveren. En het is volgens mij vrij simpel:
Levert het je geld op bij het omsluiten -> doen, levert het geen geld op -> niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
rens-br schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:48:
[mbr]Ik heb het overmatig gebruik van hoofdletters even uit je titel gehaald.[/]

Ik mis een klein beetje wat het nu precies gaat opleveren.
Het levert een goedkoper Mobiel abbo op + dat ik bij Ziggo een duur extra pakket kan laten vervallen.
En het is volgens mij vrij simpel:
Uiteindelijk levert het geld op, maar daar ligt het dilemma, als ik gewoon wacht tot oktober levert het uiteindelijk ook geld op. Ik ben niet bekend met Vodafone, geen idee of ze vaker extra 5 euro korting geven. Want dat is nu tot 7 januari de deal 5 euro extra korting bovenop de al 5 euro korting ivm Ziggo combi deal.

Nu afsluiten betekend: 16 euro p/m 24 maanden
Straks afsluiten betekend: 21* euro p/m 24 maanden *tenzij er nog een actie komt tegen die tijd

Nu afsluiten betekend wel extra lasten van 4 euro gedurende 9 maanden....

Mijn gevoel zegt nu afsluiten om die deal (extra 5 euro) te nemen, maar gevoel en wijsheid is niet altijd hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-10 15:30
Misschien niet mogelijk op jouw adres, maar ik zie je de optie niet noemen. KPN biedt zelf ook zoiets aan. Dit heet KPN compleet. Hierbij krijg je korting op je mobiele bundel, en een verdubbeling van je belminuten en data. Daarnaast krijg je ook een TV-pakket naar keuze.
Zit daar misschien iets voor je bij? Dan hoef je je abonnement ook niet af te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
iAdema schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:01:
Misschien niet mogelijk op jouw adres, maar ik zie je de optie niet noemen. KPN biedt zelf ook zoiets aan. Dit heet KPN compleet. Hierbij krijg je korting op je mobiele bundel, en een verdubbeling van je belminuten en data. Daarnaast krijg je ook een TV-pakket naar keuze.
Zit daar misschien iets voor je bij? Dan hoef je je abonnement ook niet af te kopen.
Ik ben bekend met KPN compleet, is inderdaad zelfde idee als wat Ziggo met Vodafone doet. Echter ik ben tevreden met Ziggo, dus de stap naar Vodafone is voor mij logischer.
Inmiddels veel contact gehad met zowel KPN als Vodafone en de bestelling is in gang gezet.
Op korte termijn iets duurder, maar op lange termijn pluk er zeker de vruchten van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 15:50
Let er wel even op dat je Movies & Series XL _niet_ gratis krijgt bij het combineren van Ziggo en Vodafone.
Je kan dan kiezen voor het pakket Movies & Series L. Zonder de X dus.

In dit pakket zijn de extra zenders, waar het jou om gaat als ik het goed begrijp, niet opgenomen. Dit pakket heeft alleen het on-demand gedeelte en HBO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
P.K. schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:01:
Let er wel even op dat je Movies & Series XL _niet_ gratis krijgt bij het combineren van Ziggo en Vodafone.
Je kan dan kiezen voor het pakket Movies & Series L. Zonder de X dus.

In dit pakket zijn de extra zenders, waar het jou om gaat als ik het goed begrijp, niet opgenomen. Dit pakket heeft alleen het on-demand gedeelte en HBO.
Er is een kids pakket, precies wat ik nodig heb ;)
Extra tv-pakket naar keuze

Een gratis tv-pakket dat je elke maand kunt wisselen in Mijn Ziggo. Kies uit drie gratis extra tv-pakketten:

Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

[ Voor 23% gewijzigd door Martinusz op 05-12-2017 18:18 ]

Pagina: 1