Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faece
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05:34
Bestaat er al een kant en klare z-wave wekker ? Bedoeling is dat als de wekker afgaat , mijn veluxverduistering opengaat, en 5 minuten later mijn veluxen zelf ook opengaan

Heb op robbshop al een tut gezien om een philips radio om te bouwen, maar die radio is niet meer beschikbaar . En ik ben niet zo een held dat ik de tut kan toepassen op een andere radio.
Verder vind ik bitter weinig op het net ...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 19:59

CodeIT

Code IT

Ik heb iets vergelijkbaars gemaakt met de wekker op mijn telefoon icm Tasker (Android).
Een uur voor de wekker van mij of mijn vrouw afgaat wordt de verwarming in de badkamer en beneden aangezet. Op het moment dat de wekker afgaat worden de lampen langzaam gedimd.

Je hebt de plugin AutoAlarm nodig voor Tasker mocht je het op deze manier willen doen.
Overigens gebruik ik de standaard wekker applicatie op de telefoon(s).

[ Voor 9% gewijzigd door CodeIT op 05-12-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeroS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 14:42

HeroS

SmartHome Nerd

Heb ik inderdaad ook gedaan. Goedkope tablet gekocht en daar Tasker opgezet welke het domotica systeem aanstuurt.

Met tasker kun je ook een eigen UI maken met je eigen knoppen. Zo had ik verschillende snooze standen.

Enige nadeel is dat het scherm behoorlijk wat licht geeft (ook als je alleen de klok hebt).

Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faece
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05:34
Ok, heren.

Is al een eerste stap. Deze ga ik testen. Alvast bedankt voor jullie snelle reply