Mijn vraag is simpel: heeft het draaien van een AdBlocker invloed op je winkansen?
Vraag
Beste antwoord (via JaxMcFadden op 05-12-2017 15:48)
Alle reacties
Alleen het gebruik van Adblocker op Tweakers is niet toegestaan (staat ergens in de FAQ).
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Uiteraard, die zijn bij het gebruik van een AdBlocker nihil, helemaal als de statistieken uitwijzen dat je de afgelopen maanden een AdBlocker hebt gebruiktJaxMcFadden schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:10:
Mijn vraag is simpel: heeft het draaien van een AdBlocker invloed op je winkansen?
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Helaas staat op mijn werk standaard de adblocker aan en ik kan daar niks aan aanpassen. Dus in de statistieken kom ik er heel slecht uit.
Nou ja het zo zomaar kunnen dat je gelijk hebt, dus het zou fijn zijn als een vertegenwoordiger van Tweakers.net hier uitsluitsel over kan geven.Oogje schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:32:
[...]
Uiteraard, die zijn bij het gebruik van een AdBlocker nihil, helemaal als de statistieken uitwijzen dat je de afgelopen maanden een AdBlocker hebt gebruikt
Het zou natuurlijk een kwalijke zaak zijn om mensen op deze manier uit te sluiten, daar deze prijzen (veelal/altijd?) gratis aan Tweakers.net beschikbaar zijn gesteld.
JaxMcFadden schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:39:
[...]
Het zou natuurlijk een kwalijke zaak zijn om mensen op deze manier uit te sluiten, daar deze prijzen (veelal/altijd?) gratis aan Tweakers.net beschikbaar zijn gesteld.

Wat mij betreft terecht dat je uitgesloten zou worden (niet dat dat zo is, is al eens eerder bevestigd).
Je kunt dit zien als een soort beloning voor het actief laten van advertenties van alle deelnemende partijen. Heb je ads geblocked dan verdien je die beloning ook niet. Zonder die advertenties zou deze actie gok ik ook niet bestaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 05-12-2017 11:42 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hoezo zou dat een kwalijk zaak zijn? Welk recht heb jij om iets te eisen van Tweakers?Het zou natuurlijk een kwalijke zaak zijn om mensen op deze manier uit te sluiten, daar deze prijzen (veelal/altijd?) gratis aan Tweakers.net beschikbaar zijn gesteld.
Signature
Adblokkers zijn inderdaad een kwalijke zaak. De servers draaien tenslotte op zuurstof. En dat kost nix.
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Lijkt me sterk dat het uitmaakt (hoewel ik het wel een goed idee vind tbh). Als je echter wilt dat Tweakers dit de komende jaren nog blijft doen kan je beter je Adblocker uitzetten, of een abbo nemen. Tweakers runnen kost geld, en met een adblocker ontneem je een bron van inkomsten.
[ Voor 8% gewijzigd door Nat-Water op 05-12-2017 11:43 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
De discussie over wel/geen AdBlockers en server kosten is hier niet relevant. Daar zijn andere topics voor.
Het gaat hier enkel over of het (al dan niet vrijwillig) draaien van een AdBlocker je de kans op prijzen ontneemt.
Het gaat hier enkel over of het (al dan niet vrijwillig) draaien van een AdBlocker je de kans op prijzen ontneemt.
En dat antwoord is al gegeven.JaxMcFadden schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:44:
De discussie over wel/geen AdBlockers en server kosten is hier niet relevant. Daar zijn andere topics voor.
Verder is het een forum, daarbij mag iedereen posten wat hij/zij wilt, zolang het binnen de regels valt. Als het buiten de regels valt is het aan een moderator om dit op te lossen. Als jij vindt dat iets buiten de regels valt (off-topic), dan dien je een moderator in te schakelen.
Stel dat je niet vrijwillig een adblocker draait, wat ga je er dan aan doen als het uitmaakt...?JaxMcFadden schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:44:
Het is een cadeau voor jou - je hoeft er niks voor te doen. Tweakers mag en kan zelf bepalen hoe en wat.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dan zouden ze dat op zijn minst even kunnen vermelden.
Zoals bij de abbo's
"Grotere kans op prijzen bij het meedoen aan winacties"
Zoals bij de abbo's
"Grotere kans op prijzen bij het meedoen aan winacties"
Als het iets uitmaakt ga ik er natuurlijk niet veel aan kunnen doen, maar het is fijn om te weten wat mijn verwachtingen zouden moeten zijn.Nat-Water schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:47:
[...]
Stel dat je niet vrijwillig een adblocker draait, wat ga je er dan aan doen als het uitmaakt...?
Het is een cadeau voor jou - je hoeft er niks voor te doen. Tweakers mag en kan zelf bepalen hoe en wat.
En uiteraard bepaald Tweakers.net het een en ander, maar met topics als deze kunnen we het hopelijk zo sturen dat iedereen gelijke kansen heeft.
De mensen die zeggen dat het uitmaakt zijn mensen die hopen dat ze een voordeel hebben door het tonen van advertenties. Voor zo ver ik weet heeft Tweakers hier nog geen uitspraak over gedaan en heeft iedereen gelijke kansen.
Of het netjes is, is een andere discussie voor een ander topic.
Dan kan je toch niet deelnemen? Je ziet de pol dan niet..Nat-Water schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:47:
[...]
Stel dat je niet vrijwillig een adblocker draait, wat ga je er dan aan doen als het uitmaakt...?
Als ik deze antwoorden correct interpreteer doet Tweakers (helaas) dus helemaal niets met jouw adblockergedrag:
zeef in "De December Prijzen Parade is terug! - Twee weken lang elke"
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik ben dechaoscontrol schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:50:
De mensen die zeggen dat het uitmaakt zijn mensen die hopen dat ze een voordeel hebben door het tonen van advertenties. Voor zo ver ik weet heeft Tweakers hier nog geen uitspraak over gedaan en heeft iedereen gelijke kansen.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Dat is inmiddels wel beantwoord dus dan kan dit topic toch gesloten worden? Het antwoord is neeJaxMcFadden schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:44:
Ik vraag me wel af hoe je 'onvrijwillig' een adblocker kan draaien.
Dat lijkt mij eigenlijk wel degelijk relevant. Dat er überhaupt een prijsvraag bestaat komt echt niet uit liefdadigheid hoor. Of had je liever gezien dat Tweakers zich om liet kopen door fabrikanten?De discussie over wel/geen AdBlockers en server kosten is hier niet relevant. Daar zijn andere topics voor.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Net als TS zit ik vooral vanaf mijn werk op Tweakers. Hier heb ik geen keuze in het uitschakelen van deze blockers. Terecht is het dus niet helemaal als je het mij vraagt, al begrijp ik dat de inkomsten vanuit de adds gegenereerd worden. Thuis heb ik niet vaak tijd om online te zijn, statistisch gezien zou ik dan dus ook een 'slechte' tweaker zijn en volgens jou nooit iets mogen winnen?Angeloonie schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:41:
[...]
Wat mij betreft terecht dat je uitgesloten zou worden (niet dat dat zo is, is al eens eerder bevestigd).
Je kunt dit zien als een soort beloning voor het actief laten van advertenties van alle deelnemende partijen. Heb je ads geblocked dan verdien je die beloning ook niet. Zonder die advertenties zou deze actie gok ik ook niet bestaan.
Update* blijkbaar lukt het me op sommige werkplekken wel om de addblocker uit te zetten.
[ Voor 5% gewijzigd door Gadgeteer op 06-12-2017 14:39 ]
Mijn voorstel.Gadgeteer schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:37:
[...]
Net als TS zit ik vooral vanaf mijn werk op Tweakers. Hier heb ik geen keuze in het uitschakelen van deze blockers. Terecht is het dus niet helemaal als je het mij vraagt, al begrijp ik dat de inkomsten vanuit de adds gegenereerd worden. Thuis heb ik niet vaak tijd om online te zijn, statistisch gezien zou ik dan dus ook een 'slechte' tweaker zijn en volgens jou nooit iets mogen winnen?
Update* blijkbaar lukt het me op sommige werkplekken wel om de addblocker uit te zetten.
Op je werk log je niet automatisch in. Ik vermoed dat je data als niet-ingelogde gebruiker niet in je statistieken als user komt.
Op mijn werk log ik gewoon in hoor.Warpozio schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:47:
[...]
Mijn voorstel.
Op je werk log je niet automatisch in. Ik vermoed dat je data als niet-ingelogde gebruiker niet in je statistieken als user komt.
Pagina: 1