Toon posts:

Ben abbo verlengen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan dit nou al een keer. Ik "moet" nog een paar maanden tot het eind maar mijn Siemans S35 is brak. Ik wil dus mijn abbo met een jaar verlengen en zo een nieuwe telefoon erbij kopen.

Mogelijk?

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 15:50
Ik denk dat ja dan een heel nieuw abbo moet nemen anders krijg je ook geen nieuw toestel

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Als je een nieuw abonnenement afsluit ben je waarschijnlijk beter af, maar je kunt het ook verlengen en zo wat regelen...

Wat is er mis met de jouwe dan? Ik heb nergens last van...

.... Ik weet het ook niet

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Je kunt natuurlijk ook los een leuke telefoon kopen zonder simlock enzo.

Daar je ben abbo-simkaart in doen en vrolijk je abbo verlengen.

bedoelde je dit met je vraag stelling? of bedoelde je je dat ben bij verlengen van je abbo een nieuwe telefoon geeft? Daar geef ik je weinig kans op, tenzij je duidelijk kunt maken dat dat normaal garantie-werk is.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Ben verlengen... zie je ook niet vaakk

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
het is bij d* heel normaal dat klanten die hun abonnement willen verlengen een nieuw gratis toestel of duurder toestel tegen bijbetaling ontvangen.
- je moet een regelmatige beller zijn en
- je abonnement moet er bijna op zitten en
- je moet voor minimaal één jaar willen bijtekenen...

hoe het bij BEN zit, weet ik niet, maar ik zou zeggen bel even de klantenservice.

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 07:38

ralfbosz

xm create bosz -c

Op het moment heeft Ben nog geen regeling, maar las laatst wel ergens dat het binnenkort komt. Dus nog even geduld en voor meer info de Ben HelpDesk bellen...

rm -r *

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Je kunt nu ook bij BEN contractsvernieuwing aanvragen. Je kunt voor info het beste naar een dealer. Je tekent gewoon bij voor bijvoorbeeld een jaar en je kan een nieuw tst krijgen...

Verwijderd

je kunt dus geen nieuw toestel KRIJGEN...
moet best nog wel wat bijbetalen voor een nieuw toestel, het afsluiten van een nieuw abbo bij een andere provider is hoe dan ook goedkoper! Ook het afsluiten van een geheel nieuw abbo bij Ben is goedkoper, alleen heb je dan geen nummerbehoud...

Verwijderd

kijk is op www.gsm.nl

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 23:29 schreef koen het volgende:
het is bij d* heel normaal dat klanten die hun abonnement willen verlengen een nieuw gratis toestel of duurder toestel tegen bijbetaling ontvangen.
- je moet een regelmatige beller zijn en
- je abonnement moet er bijna op zitten en
- je moet voor minimaal één jaar willen bijtekenen...

hoe het bij BEN zit, weet ik niet, maar ik zou zeggen bel even de klantenservice.
Telfort idemdito. Ben is hier echter niet echt heel erg duidelijk mee... Pas als je dreigt dat je ECHT weggaat (doordat zij een aanvraag van een andere provider hebben voor Nummberbehoud) gaan ze af en toe nog wel eens over de streep. Dutchtone doet er i.d.d. niet moeilijk over, mits je rekeningen het afgelopen jaar iedere keer hoger waren als f 40,- of f 50,- piek. En als jij aangeeft dat je weg wilt bij Telfort, krijg je ook een vriendelijke dame aan de lijn die je een ander toestel (evt. met bijbetaling) aanbiedt. Libertel doet 't ook, maar ik weet niet precies hoe...

Verwijderd

Topicstarter
Damn :(

Afzetters! Als ik mijn abbo met een jaar verleng en neem er een 6210 bij moet ik 350 piek dokken. Terwijl een nieuw abbo me 110 piek kost. (aansluit+29 piek voor de 6210)

Nee zo hou je klanten langer vast :r

Mmm, Ben de mazzel!
Pagina: 1