Kan dit nou al een keer. Ik "moet" nog een paar maanden tot het eind maar mijn Siemans S35 is brak. Ik wil dus mijn abbo met een jaar verlengen en zo een nieuwe telefoon erbij kopen.
Mogelijk?
Mogelijk?
.... Ik weet het ook niet
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
rm -r *
Verwijderd
Verwijderd
Telfort idemdito. Ben is hier echter niet echt heel erg duidelijk mee... Pas als je dreigt dat je ECHT weggaat (doordat zij een aanvraag van een andere provider hebben voor Nummberbehoud) gaan ze af en toe nog wel eens over de streep. Dutchtone doet er i.d.d. niet moeilijk over, mits je rekeningen het afgelopen jaar iedere keer hoger waren als f 40,- of f 50,- piek. En als jij aangeeft dat je weg wilt bij Telfort, krijg je ook een vriendelijke dame aan de lijn die je een ander toestel (evt. met bijbetaling) aanbiedt. Libertel doet 't ook, maar ik weet niet precies hoe...Op woensdag 11 juli 2001 23:29 schreef koen het volgende:
het is bij d* heel normaal dat klanten die hun abonnement willen verlengen een nieuw gratis toestel of duurder toestel tegen bijbetaling ontvangen.
- je moet een regelmatige beller zijn en
- je abonnement moet er bijna op zitten en
- je moet voor minimaal één jaar willen bijtekenen...
hoe het bij BEN zit, weet ik niet, maar ik zou zeggen bel even de klantenservice.