Wraakfeedback VenA lekiame VS Evo-lution

Pagina: 1
Acties:
  • 529 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik heb na een deal met Lekiame hem van feedback voorzien.
Het ging over zijn R9 380 Asus Strix kaart.
Ik vond en vind dat hij ruim voldoende scoorde in het geheel maar geen 5 sterren verdiend had.

Na het plaatsen van mijn feedback heeft hij mij een negatieve beoordeling /wraakfeedback gestuurd.
Dit is geheel onterecht omdat ik vind dat ik erg duidelijk ben geweest in mijn communicatie naar hem toe. Hier geeft hij me 3 sterren voor wat enorm kinderachtig is. Voldoet aan beschrijving heeft hij ook beoordeeld maar kan eigenlijk niet aangezien ik bij hem kocht. Aflevering was terecht 5 sterren, omdat ik netjes in twee termijnen betaald had.
Graag jouw oordeel als moderator of netbeheerder.
En uiteindelijk vraag ik om verwijdering van feedback van Lekiame.

Groet EVO

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-10 21:31
Hierbij geen toestemming voor het verwijderen van de feedback.

Mijn feedback is gegrond en zonder enige "wraak" geplaatst.
EVO is niet duidelijk geweest in zijn communicatie, heeft zijn ontevredenheid over de snelheid van de verzending niet geventileerd zoals ook in de feedback is aangegeven.

Wanneer jij dingen de volgende dag direct verzonden wil hebben zal je helder moeten zijn in je communicatie en dit moeten aangeven. Dan had ik kunnen aangeven dat dat niet gaat lukken. Zo niet, dan moet je mensen even de tijd geven om een passende verpakking en de verzending te regelen buiten werktijd om.

Voor de andere onderdelen heb ik 4 en 5 sterren gegeven gezien deze goed waren.
Ben wel klaar met deze discussie die middels PM mij al te veel tijd in beslag neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Niet online
Jij hoeft geen toestemming te verlenen Maikel want daar beslis je niet over. Dat is aan de moderator.

Inhoudelijk geef gewoon toe dat je wraakfeedback schreef. Je hebt nog steeds geen poot om op te staan. Je hebt geen enkele reden aangegeven waarom ik niet goed heb gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Over kinderachtig gesproken ;) Ik denk dat alles wel gezegd is en het nutteloos is om er nog meer over te zeggen.

Ik heb elk onderdeel naar waarheid beoordeeld, vanzelfsprekend heb ik jou ontevredenheid in het eindoordeel (feedback) meegenomen en ben hierbij op 4, 3 en 5 sterren uitgekomen.
Daarnaast heb ik meerdere keren aangegeven waarom jij niet goed hebt gecommuniceerd, graag goed lezen voordat je een reactie plaatst.

Dat jij het niet eens bent met een feedback die aan jou is gegeven alá, maar je kan niet verzoeken iemand zijn mening zo even te verwijderen. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Lekiame op 05-12-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Niet online
Echt wel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
Keep on dreaming dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evo-lution schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:00:
Jij hoeft geen toestemming te verlenen Maikel want daar beslis je niet over. Dat is aan de moderator.
Het is handig als je de procedures leest voor je een topic opent.

Er is hier duidelijk geen overeenstemming.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.