Zojuist van OpenELEC overgestapt naar LibreELEC op mijn Raspberry Pi 2, omdat de library niet meer bijwerkt op OpenElec. Ik heb inmiddels alles handmatig weer ingesteld. Nu is het alleen zo dat de tijd niet goed staat (staat op 11 november 10.16) wanneer hij opstart. Op het moment dat ik handmatig naar de NTP server toe ga en deze aanklik springt de tijd wel goed.
Ik heb al een aantal verschillende NTP servers geprobeerd en ook mijn regio staat op Nederlands / Amsterdam. Ik heb ook de wachttimer ingesteld (hij wacht nu maximaal 30 seconden op een netwerk verbinding), maar dat mag allemaal niet baten. Dat waren eigenlijk de enige tips / oplossing die ik op internet kon vinden. Heeft er iemand nog andere tips?
Op OpenELEC had ik geen problemen met de tijd.
Meer informatie:
Hardware: Raspberry Pi 2B
Software: LibreELEC 8.2.1
Internet: Vaste internet kabel (en vast IP)
SD: SanDisk microSDHC Ultra 16 GB Class 10 + SD Adapter
Ik heb al een aantal verschillende NTP servers geprobeerd en ook mijn regio staat op Nederlands / Amsterdam. Ik heb ook de wachttimer ingesteld (hij wacht nu maximaal 30 seconden op een netwerk verbinding), maar dat mag allemaal niet baten. Dat waren eigenlijk de enige tips / oplossing die ik op internet kon vinden. Heeft er iemand nog andere tips?
Op OpenELEC had ik geen problemen met de tijd.
Meer informatie:
Hardware: Raspberry Pi 2B
Software: LibreELEC 8.2.1
Internet: Vaste internet kabel (en vast IP)
SD: SanDisk microSDHC Ultra 16 GB Class 10 + SD Adapter
[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 05-12-2017 09:19 ]