Tweakers speelt voor Sinterklaas heeft geen Poll om ook daadwerkelijk mee te kunnen doen in de actie.
Ook staat er niet in tot wanneer de actie loopt en wanneer de winnaars bericht krijgen.
Is het tevens zo dat je een account voor een bepaalde datum moest hebben (dacht dat dat bij vorige edities wel zo was)
Is het tevens zo dat je een account voor een bepaalde datum moest hebben (dacht dat dat bij vorige edities wel zo was)
Cloud ☁️
Wat er ook ontbreekt is een optie dat je PC hebt en dus niets aan PS of Xbox games hebt
Ik mis de optie om aan te geven dat je geen enkele console/handheld hebt, er staan namelijk ook Nintendo Switch games tussen en een 3DS game.Bozariusz schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:06:
Wat er ook ontbreekt is een optie dat je PC hebt en dus niets aan PS of Xbox games hebt
Wel weer een leuke actie natuurlijk, zoals elk jaar
Deze mis ik ook. Ik dacht dat het op Tweakers normaal was dat nieuwe accounts (accounts gemaakt na het begin van de actie) uitgesloten worden om misbruik te voorkomen?HKLM_ schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 07:13:
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Ik mis ook de volgende regel:
Als je een prijs wint, dan roep je heel hard 'Yes! Bedankt', ook als je niet blij bent.
Heb je misschien een adblocker aan staan?Koen87 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 06:09:
Tweakers speelt voor Sinterklaas heeft geen Poll om ook daadwerkelijk mee te kunnen doen in de actie.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nee hoor. Ondertussen zie ik de poll ook. Deze was vanochtend niet zichtbaar ;-)
Verwijderd
Je moet voor 5 dec ,account hebben en actie loopt tot 8 dec stond er bij mij bij.
Ik hoop op de mini pc of de 360 graden cam
Ik hoop op de mini pc of de 360 graden cam
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2017 16:55 . Reden: Tiepvoutjes ]
Het linkje naar de Alcatel Idol 5 gaat naar de zwarte variant. Die wordt hier niet verkocht en de zilveren versie linken lijkt me daarom wat beter: reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas en Alcatel Idol 5 Zilver
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Niet om het één of ander maar heeft sinterklaas die lijst voor de win actie al aangeleverd aan tweakers ?
Cloud ☁️
euh ja?HKLM_ schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:30:
Niet om het één of ander maar heeft sinterklaas die lijst voor de win actie al aangeleverd aan tweakers ?
reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas: De winnaars zijn bekend!
[ Voor 36% gewijzigd door Kheos op 12-12-2017 11:21 ]
Dat zijn de winnaars van vorig jaar? Ook het artikel van vorig jaar btw
Verwijderd
rens-br was me net voor. Dat is inderdaad die van 2016 met een link naar de December Prijzen Parade van 2016. Die van 2017 zal waarschijnlijk niet lang op zich laten wachten.
The suspense is killing me! Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt?
Ik kan 't hele artikel niet meer openen, alsof die hele actie er niet geweest is...
@FailFr8er Ik zie het artikel nu ook niet meer op tweakers, ze zijn het vast aan het updaten
Cloud ☁️
@FailFr8er & @HKLM_ lijkt te kloppen inderdaad.
Uitslag staat er nu op.
reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas: de winnaars zijn bekend!
Uitslag staat er nu op.
reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas: de winnaars zijn bekend!
Niet dat het me veel kan schelen, leuke acties + cadeaus zijn altijd een leuk extraatje.. Maar het viel me op dat het aantal winnaars en het aantal te winnen prijzen niet overeen komen 
Hint; 2 winnaars voor tricky towers, maar wel 4 te winnen
. No clue of het op meer plekken zo is, deze viel me op toen zo vaak PES zag staan voor de PC en vrijwel niets anders haha.
Anyway, alle gelukkigen gefeliciteerd
Hint; 2 winnaars voor tricky towers, maar wel 4 te winnen
Anyway, alle gelukkigen gefeliciteerd
Pagina: 1