Toon posts:

Diablo 2 Battle.net lagged als de tering?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jow.. heb net Biablo2 en Expansion Set, LoD, gekocht en speel nu voor 't eerst online (terwijl ik D2 al 10x heb uitgespeeld), maar dit valt me tegen zeg |:( Nou ja, tis wel 10x leuker, veel sneller lvl-up en die expansion set ruled echt hard met al die nieuwe voorwerpen en mogelijkheden...

maar het spel is zoals het nu gaat écht ongemogelijk online te spelen :(

Ik dacht vandaag, overdag, dan is de verbinding vast goed.. ik proberen.... nou ik LAG dus echt álle kanten uit...
ik speel maar verder. Het wordt alleen maar erger tot de druppel de emmer deed overlopen en ik gewoon kon rondlopen, nix zag in het lvl, wel health afging (geen poison), 10x op de flesjes health drukte (1,2,3,4) en die ook verdwenen, maar ik ga alleen maar health af en niets erbij.... of te wel, d00d.....

Nou dan zeiken sommige mensen dat je geen hardcore speelt, maar nu ben ik alleen me goud kwijt, maar anders zou ik misschien na weken spelen me hele poppetje kwijt zijn, terwijl ik er TOTAAL niets aan kon doen |:( |:(

Hebben jullie dit ook, dat het echt zo onspeelbaar is, zelfs overdag :?

ps. het ligt niet aan mijn connectie, want de rest met Chello werkt perfect.. ping 50- met 3D-shooters en voor de rest geen problemen met surfen of downloaden ;)

Verwijderd

regelmatig helaas, over het algemeen is het in het weekend het ergst, maar door de weeks is het ook niet veel soeps.

veel 's ochtends spelen of op 1 van de us servers reggen i.v.m. tijdsverschil.
Helaas zijn er veel mensen die hetzelfde doen.

Het tijdstip waarop het eigenlijk vrijwel altijd goed te spelen is is 's nacht rond een uur of 3-4 ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 17:14 schreef _Zucht_ het volgende:
regelmatig helaas, over het algemeen is het in het weekend het ergst, maar door de weeks is het ook niet veel soeps.

veel 's ochtends spelen of op 1 van de us servers reggen i.v.m. tijdsverschil.
Helaas zijn er veel mensen die hetzelfde doen.

Het tijdstip waarop het eigenlijk vrijwel altijd goed te spelen is is 's nacht rond een uur of 3-4 ;)
Ja dat slaat toch gewoon nergens op :? Ik zit wel eens zo laat te spelen, maar zo max 2x in de week en dan zou ik dus max. op vet rare tijd 4 uur ofzo in de week kunnen spelen :(

Verder zie ik nog wel veel hardcore spelers... die kunnen zo toch niet spelen :?

btw. softcore spelers ook niet trouwens |:( |:(

Verwijderd

moet je maar eens op de fora van battle.net kijken, je bent echt niet de enige die aan het klagen is.

Maar ach ik speel D2, LoD niet zoveel, heb hem meer voor de heb :)

Niets van aantrekken van dat commentaar over dat je geen hardcore speelt, is gewoon logisch.

Succes met B.net verder..

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Lagged als de nete idd

maar ik moet wel bent spelen anders kan ik geen runewords gebruiken :)

me halve stash zit vol met runes :) een kwart met jewels (crafted items roelen) en nog wt andere shit

maar overdag en 's avonds is het bij mij ook erg laggy

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
Heel leuk wat je hebt, maar wordt er ook iets aan gedaan :? Want het ligt dus aan de battle.net servers... neem ik aan :?

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:24
Hier is het met @home opzich nog wel te doen. Ik heb meestal een ping van rond de 100 s'avonds.
Ik er heb er alleen nogal eens last van dat ik blijf hangen als ik op battle.net speel. Met singleplayer heb ik daar nooit last van. Daardoor ben ik met m'n druid nog niet verder dan level7 gekomen :(

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-11 08:57
Man, het spel lagged inderdaad als de tering. Vandaag gelukkig hulp gekregen van iemand die geen lag had, en die was ook nog es zo aardig om bijna m'n complete inventory te laten liggen.

Maar pings van 14000 zijn niet ongewoon en ik ben in een half uurtje van ongeveer 400000 gold naar 20000 gold gegaan. Om maar niet te spreken over experience loss. :( :(

En tot overmaat van ramp was ik een beetje op m'n toetsenbord aan het rammen, en m'n tab vloog eruit. En die kan ik dus nergens meer vinden, dus heb ik de F12 maar effe gepakt, gebruik ik toch nooit.

Ik heb het spel nu anderhalve week en ik heb het VEEL gespeeld (ben nu level 40 paladin in Act3 Nightmare) maar ik werd er toch wel ERG pissed van. Want ik heb een leuk schild, niet echt sterk, maar wel met 50% kans op open bloud wounds. Dat schiet toch best wel op. :)

Verwijderd

Topicstarter
Krijgen we die helden weer met allerlei linke characters en items... daar heb ik hier dus ff géén zin in :( Laat dat maar achterwegen ok ;)

Maar het is dus echt zo erg nu :r Wordt daar wel iets aan gedaan dan :? En waarom spelen zoveel mensen het nu nog? Ik bedoel...

ik zie mezelfs soms gewoon doodgaan zonder dat ik daar iets aan kan doen door die F*CK LAG

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 11 juli 2001 21:36 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Krijgen we die helden weer met allerlei linke characters en items... daar heb ik hier dus ff géén zin in :( Laat dat maar achterwegen ok ;)

Maar het is dus echt zo erg nu :r Wordt daar wel iets aan gedaan dan :? En waarom spelen zoveel mensen het nu nog? Ik bedoel...

ik zie mezelfs soms gewoon doodgaan zonder dat ik daar iets aan kan doen door die F*CK LAG
ik denk gewoon dat de realm server het niet aan kunnen, ze waren een tijdje gestabilisserd, maar nu de expansion net uit is, krijgen alle servers weer een harde klap, want iedereen wil natuurlijk de expansion spelen.

ik denk dat er weinig aan gedaan wordt, hooguit worden er wat upgrades gedaan aan de realmservers, maar ik denk dat de stabilisatie toch voornamelijk moet komen van het afsterven van de "nieuw ik moet spelen" spelers, zodat er weer een vaste garde om het zo maar te noemen over blijft

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Toewan
Op woensdag 11 juli 2001 21:36 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sorry about that, maar begin vorige week was alles nog gewoon goed, geen lag, ongeveer ping 100. Ik had het spel wel es in single player gespeeld, maar dat was niet echt gaaf. Dus om online te multiplayeren heb ik het spel gekocht, alleen blijkbaar op precies het verkeerde moment. :'(

Verwijderd

ik heb op Bnet een ping van 50-65 met isdn maar alles hapert nog.....????

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:57

^^0nMe

Got Babana's?

Ding lagged idd als de tering, daarom speel ik een ip-based game. Ik ken een gast die een lan van 4 man heeft en een soneraverbinding met 8k upload, dat is genoeg om 1 persoon van buiten het netwerk te laten joinen (me dus ;) )Gaat lekker snel, ping van 50 ongeveer, en lekker hakken met zijn 5en.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
Hehe :) Ik ben gewend aan de lag :) Dus heb geen problemen

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik heb er de laatste tijd juist helemaal geen last meer van.

Het enige waar ik af en toe last van hebt is dat mijn FPS heel laag zijn maar dat komt omdat mijn pc een opwaardering nodigt heeft.

Maar voor de rest zit mijn ping rond en vaak onder de 100.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
Mmm blijft afwisselen dus, heb net ook weer ff uurtje gespeeld en 't ging alweer stuk beter..... alleen ik ben gewoon bang voor z'n time-out als eerst... dat ik gewoon d00d ga zonder dat ik daar iets aan kan doen :(

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Alt + F4 werkt heel goed.

Maar bnet gaat overdag nog wel alleen 's avonds is het erger en in het weekend alleen een ramp.

Ze hebben laatst de servers geupgrade dus ik hoop dat het minder is. Ik heb in ieder geval een stuk minder last van.

There is no art to find the minds construction in the face

• Wiko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11-2024

Wiko

M'n bier is op :(

Hmmm, ik heb eigenlijk weinig last van lag, ik speel op USeast met een ping tussen 90-100 en ook in het weekend kan ik goed spelen...

/me == 42

Verwijderd

ehy =) Ik speel sinds vandaag ook Diablo2, heb ff een cd-key via internet gekocht, alleen idd die lag is baddd... Maar ik vind wel dat jullie maar wat overdrijven, ik ben nu level 13 in 2 uurtjes, met lag, 1 keer doodgegaan doordat ik niet meer op me potions kon beuken en wel hp eraf kreeg :)

Maar ik vind het heel leuk via battlenet, zoek me eens op op USwest, naam Hafir!
(ik speel btw op USwest om items te sellen op ebay :P (1.5k$ voor een boogje wil ik wel doen :9)

• Flapmo
  • Laatst online: 20:13

Flapmo

and back is gigi!

Bnet is stuk beter geworden sinds de update van de servers. Deze zijn iets van 5x zo groot geworden en 10x minder laggy. Als je dit al lag vindt moezt je is spelen zo rond DiabloII patch 1.06 toen was het laggy. Servers waren in het weekend meestal down :D.

Anywayz lag valt nu mee alleen is LoD [b]VRESELIJK SLECHT GEPROGGED[/b]!!! Op een celly 400 duurt het nog iets van 10-20 secs voordat ik die minions van BAAL heb geladen. En zelfs op een 1GHz duurt het nog 5 sec!! Verder schokt het als de tering op me celly 400, dit deed DiabloII niet. en alsik dan die 800x600 mode doe bennik dood ls gevolg van "zelf-lag" oftewel, computerdenkpower :), of liever gezegd, niet :).

Naja ik mocht niet zeggen dattik nu een necro an het maken ben die afwijkt van normale pad, ik heb 20 mages en ga nu voor de 20 revived en 20 mastery :P. (GEINTJE LOCUTUS, GEINTJE)

laters

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Reigner_Mortem
  • Laatst online: 01-04-2022
korte systeem gegevens:
1Ghz proc ...
512 Mb geheugen
geforce 2 ultra

En ik draai Diablo 2 op software modus, gebruik ik direct3d dan zijn bepaalde gedeeltes niet meer te spelen(hakkel de hakkel, dikke slow motion).
Act3 bij water
Act4 river of flames
Act 5 ... mwaah bijna overall
En op software heb ik daar geen last van.

En lag ... Diablo2 is het eerste spel wat bij mij goed speeld via een 56k modem :)
uhm, van de games die ik online gespeeld heb, en dat waren voornamelijk fps games.

• Toewan
Op donderdag 12 juli 2001 14:52 schreef Narya het volgende:
ehy =) Ik speel sinds vandaag ook Diablo2, heb ff een cd-key via internet gekocht, alleen idd die lag is baddd... Maar ik vind wel dat jullie maar wat overdrijven, ik ben nu level 13 in 2 uurtjes, met lag, 1 keer doodgegaan doordat ik niet meer op me potions kon beuken en wel hp eraf kreeg :)

Maar ik vind het heel leuk via battlenet, zoek me eens op op USwest, naam Hafir!
(ik speel btw op USwest om items te sellen op ebay :P (1.5k$ voor een boogje wil ik wel doen :9)
Tsjah, Normal mode kan je ongeveer met je ogen dicht spelen, is vrij easy. Maar krijg die lag maar es met beesten die je VEEL damage doen, dat is NIET leuk hoor.

Maar kan je daar echt items verkopen voor pieken ?? Da's wel mooi !! :)

edit:
Status: Unable to connect to Battle.net. :(

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
Op donderdag 12 juli 2001 16:43 schreef Reigner_Mortem het volgende:
korte systeem gegevens:
1Ghz proc ...
512 Mb geheugen
geforce 2 ultra

En ik draai Diablo 2 op software modus, gebruik ik direct3d dan zijn bepaalde gedeeltes niet meer te spelen(hakkel de hakkel, dikke slow motion).
Act3 bij water
Act4 river of flames
Act 5 ... mwaah bijna overall
En op software heb ik daar geen last van.

En lag ... Diablo2 is het eerste spel wat bij mij goed speeld via een 56k modem :)
uhm, van de games die ik online gespeeld heb, en dat waren voornamelijk fps games.
Precies je videokaart boeit geen hond. Je kan het beter op 800x600 spelen op software modus, want das een stuk sneller.

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 18:24
Hoe zet ik em op software modus dan? Als ik die videotest draai kan daarna alleen uit direct3d kiezen.
Ik heb win2k met sp2, directX8 en een geforce2GTS

• garak
  • Laatst online: 05-05 02:05
chello == packetloss
en daar gaat diablo2 slecht mee om
kan ook zijn dat woensdag telia problemen had met packetloss, gebeurd ook wel eens.
verder speel ik hardcore en lag ik zo goed als nooit.

• Flapmo
  • Laatst online: 20:13

Flapmo

and back is gigi!

hehe chello he, das chello :):)

KWELLO :P

Naja pass mij chello maar, alles beter dan caarzema :D

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Toewan
crapzooi, hoe lang zou deze ellende nog duren ?? It really pisses me off.. :( Heb ik dat spel gekocht, om het online te spelen, lagged het als de neten.

Verwijderd

Over het algemeen vind ik Diablo II wat langzaam gaan dit is vooral te merken al je een boel rommel in je "Invetory" gaat verslepen, verkopen of eruit gooien. Mijn muisklikken komen laat aan zeg maar. Ik heb kabel bij Sonera (of van wie het nu ook is). Behalve het hierboven beschreven probleempje gaat hel wel lekker (ik ben er al aan gewend).

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Chello hier: geen/nauwelijks trubbles met lag
Reageert ook gewoon snel op de muisklikken.
Gebruik ook de softwaremodus niet. (Geforce 2 mx)

Wel afgelopen do. avond met geen mogelijkheid op battle net kunnen komen.
Voor de rest geen problemen.
Pagina: 1