Star Wars Battlefron 2 update 1.03

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan501
  • Registratie: September 2013
  • Niet online
Is de Star Wars Battlefront 2 update 1.03 vandaag uitgekomen of vorige week? @Koekiemonsterr
Ik kan het helemaal fout hebben, maar op mijn PS4 is er geen update geweest en bij de informatie van het spel staat versie 1.04. Op internet last ik dat het volgens mij vorige week was. Star Wars Battlefront 2 is bij mij op 30 november voor het laatst geupdated. Voor mij is het even in ieder geval onduidelijk. Weet jij er meer over?

nieuws: EA brengt update uit om progressie in Star Wars: Battlefront II te ve...

Met vriendelijke groet,
Johan501 =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

On Tuesday, an update is rolling out that begins the Star Wars™ Battlefront™ II The Last Jedi Season by kicking off factional challenges, letting you choose a side and start competing for rewards as either The First Order or The Resistance.

Bron: https://www.ea.com/games/...anges-progression-credits
Lijkt er dus op dat de update morgen pas uitkomt, in plaats van dat die vandaag online is gekomen.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-10 09:17

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Hmm goeie vraag. Ik heb de toevoeging '1.03' maar uit de tekst van het bericht gehaald, want inderdaad lijkt die al eerder te zijn uitgekomen.

Op Twitter zei EA dat de desbetreffende update waar het over gaat, vandaag is uitgekomen. Die heb ik aangehouden, maar inderdaad, zoals @Yorinn terecht zegt, melden ze ook dinsdag. Dinsdag lijkt me dan iets accurater, ook omdat jij @johan501 nog geen nieuwe update hebt gezien. Kan overigens zo zijn dat ie niet bij iedereen al meteen beschikbaar is, maar ik zal dit even aanpassen. Dank beiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan501
  • Registratie: September 2013
  • Niet online
Ah ik begrijp het al. Op internet is het soms echt verwarrend hoe het nou zit. Ik begrijp hem al, ik wist dat er op 5 december een nieuwe update zou komen in de vorm van een reeks update en dlc van deze maand. En schijnbaar is het die, het zou op 5 december beginnen volgens mij. Ik begrijp het. Graag gedaan :)