Toon posts:

Deltaforce 1/2/3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een netwerkie met een firewall.
iemand thuis heeft een computertje met kabel.
Welke poort moet ik in mijn firewall open zetten om iemand van buiten af op IP-adress te laten mee spelen met mijn internet game? (dus niet via novaworld of zo)

Kort gezegd: Welke poort gebruikt Delta Force om te communiceren?

Verwijderd

hoeft volges mij helemaal niet... ik zit ook achter een firewall (en een server) maar heb nog nooit iest opengezet... zelfde met counterstrike...

Verwijderd

Topicstarter
Moet wel, want ik heb hier een ip-adres, als ik vanaf een ander locatie zoek naar games op dat IP-adres kan ik niks vinden. Op de fire-wall (een hardware firewall) staan alleen de volgende poorten open:

80: HTTP
21: FTP
23: TELNET
25: SMTP

Dus er zal vast wel een poortje zijn die ik open moet zetten zodat ik de games wel zie. Maar ik weet helaas nog steeds niet welke dat is.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Als je het voor elkaar hebt, hou ik me aanbevolen voor een potje 1,2 of 3......
Ben fan

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog suggesties??

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Kan je geen meeltje sturen naar novalogic?

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn toch zat mensen die die spellen spelen, dat moet toch iemand wel weten. Dus ik wou eigenlijk niet gelijk een mailtje naar novalogic sturen, maar eerst zelf eens even rond zoeken/vragen.

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:12

Shadowtje

Shadow

heb zo een dflw-match dus kan niet voor je kijken. maar het staat op de www.novalogic.com en dan onder support :)

edit:

hiero dus http://www.novalogic.com/guides/tsg_dflw.html

Q: How can I play Land Warrior on NovaWorld from behind a firewall?

A: You will need to open port 17478 (0x4446) UDP to access Land Warrior online from behind a firewall.

dit is geen link

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Shadow de man :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 juli 2001 20:18 schreef Shadow19 het volgende:
heb zo een dflw-match dus kan niet voor je kijken. maar het staat op de www.novalogic.com en dan onder support :)

edit:

hiero dus http://www.novalogic.com/guides/tsg_dflw.html

Q: How can I play Land Warrior on NovaWorld from behind a firewall?

A: You will need to open port 17478 (0x4446) UDP to access Land Warrior online from behind a firewall.
Shadow19, bedankt voor je serieuze bedoelingen, maar het is niet helemaal wat ik bedoel. Ik bedoel gamen over het internet op IP-adres zonder een tussenliggende game-server, dus rechtstreeks op het IP-adres van een kabelmodem inloggen op de game die daar draait.

Mijn instellingen zijn hier:
Serve and Play. met ipadres: 192.168.x.x en het IP adres van mijn kabelmodem is: 213.46.x.x
Dus iemand moet in Deltaforce 1 zoeken naar een game op ip adres: 213.46.x.x

Nou zit er een firewall tussen mijn kabelmodem en mijn LAN. In die firewall kan ik poorten door verwijzen naar een bepaald IP-adres in mijn LAN. De poort die Delta Force dus gebruikt wil ik doorverwijzen naar mijn systeem waar ik "Serve and Play". Maar ik weet niet via welke poort Delta Force speelt. Maar dat weet jij toevallig niet?? :)

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:12

Shadowtje

Shadow

Op donderdag 12 juli 2001 20:23 schreef thesith het volgende:
Shadow de man :)
let niet op hem, et is onze squad-gek >:)

maarre, ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar je zou die vraag eens op www.df3.net kunnen stellen of een mailtje sturen aan novalogic

dit is geen link

Pagina: 1