Klopt deze betaling...

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Mijn vraag

Vandaag mijn bitcoins omgeruild naar euro's

Ik had bij Blockchain.info 0.35025647 bitcoin staan..
Daar heb ik het verzoek gedaan om ze om te wisselen naar euro's en op mijn bankrekening te storten .

Dus 0.35025647 bitcoin tegen de koers van 9545.29.
Ik krijg € 3181,02 uitbetaald. van Blockchain via Coinify.
Wel erg weinig vind ik als je rekent op 3340.--

Ik weet dat er fee berekend wordt maar om eerlijk te zijn geen idee hoe ze dit gedaan hebben.?
Heeft iemand van jullie misschien een mogelijke verklaring of uitleg hiervoor?

Dank je wel vast voor het uitleggen.... :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Koop vs. verkoop. Als je eens wat met geldwisselkantoren doet zul je zien dat daar ook een redelijk verschil in zit. Dat heb je met de Bitcoin net zo. En als het gaat om een bepaald percentage dan wordt het verschil groter naarmate de bedragen hoger worden.

Dus ja, die €160 valt nog best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze zullen via coinify best wel een koop en verkoop koers hebben, verschil daartussen is hun winst. Zelfs met een verschil van ~10% tussen die 2 (dus bv 1 en 1,10) loopt dat met grote bedragen al aardig in de verschillen. Jouw geval is het amper 5%, wat net zogoed ook hun handling-fee (oid) zal zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:14
Je kan beter niet je bitcoins voor euro's verkopen bij een broker. Deze moeten ook ergens geld aan verdienen. Je kan beter jouw coins op een exchange verkopen tegen de marktprijs en dan via SEPA naar je rekening laten storten. (Ik gebruik zelf GDAX, kost maar 15 cent voor een opname).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:43

Qwerty-273

Meukposter

Coinify gebruikt verschillende koersen voor aankoop en verkoop ( https://www.coinify.com/pricing ) daarnaast is er ook nog een transactie fee van 0,25% zie https://support.coinify.c...duced-on-october-1st-2017 en daarnaast nog een extra fee voor internationale uitbetalingen als je geen SEPA gebruikt of in DK zit. Dat komt dan nog naast de fees van Blockchain.info (als ze die hebben) etc. etc.
Makkelijkste is natuurlijk om gewoon een specificatie op te vragen, dan weet je waar het verschil door veroorzaakt wordt.

-- het hele "concept" van crypto tegen de macht van de banken en de ondoorzichtige tarieven en buiten proporties beloningen van bankiers, je ziet precies het zelfde gebeuren bij alle bedrijven die op crypto duiken. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Qwerty-273 op 04-12-2017 19:52 ]

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Goedenavond Allemaal,

Alle berichtgevers vast heel hartelijk dank voor jullie reacties, hartstikke fijn .

Om eerlijk te zijn ik had op 2/3 % gerekend aan fee.

Verkopen/omwisselen heb ik nog nooit bij de hand gehad dus daarom "schrok " ik toch wel een beetje.
Wat Qwerty-273 voorstelde om en specificatie op te vragen is een goed idee dan heb ik wat meer idee hoe het werkt .
"- het hele "concept" van crypto tegen de macht van de banken en de ondoorzichtige tarieven en buiten proporties beloningen van bankiers, je ziet precies het zelfde gebeuren bij alle bedrijven die op crypto duiken. :+ "...Dat was ook precies de reden dat ik op "veel " minder had gerekend.

Jugger naut ook bedankt voor jouw info ..had daar al iets over gelezen maar nu is dat duidelijker geworden en fijn die tip over de manier van verkoop, ik leer hier van top hoor _/-\o_
Pagina: 1