welke AV receiver (+-€400)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:31
Eindelijk gaan we onze huiskamer audio upgraden naar iets fatsoenlijk(ers). Voor de boxen heb ik een paar Teufel Ultima 40 MK2 op het oog - stereo is prima en de specs zien er goed uit.
Nu zoek ik daar dus een knappe AV receiver bij om het compleet te maken. Ik weet dat ik redelijk aan de onderkant van de markt zit, maar wellicht kunnen jullie mij verder helpen want ik zie door het bomen het bos niet meer.

Zelf had ik de volgende apparaten in de vergelijker gestopt: Onkyo TX-NR656 Zilver
Verwijder
Onkyo TX-NR555 Zilver
Verwijder
Pioneer VSX-831 Zilver
Verwijder
Yamaha RX-V481 Zwart
Verwijder
Denon AVR-X1300W
Verwijder
Yamaha RX-V381 Titanium
Verwijder
Yamaha RX-V379 Zwart
Verwijder
Pioneer VSX-832 Zilver
Verwijder
Onkyo TX-NR575E Zilver

Wat is je budget?
400

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Een smart tv van een paar jaar oud. Belangrijkste is de de netwerk mogelijkheden, het liefst via LAN. Streamen via verschillende apps (Spotify) voor zoewl iphone als Android is een must. Extra HDMI poortjes voor de toekomst is natuurlijk handig.

Wat heb je zelf al gevonden?
zie lijst bovenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ik zie door het bomen het bos niet meer.
Ik ook niet; je stelt 0 eisen aan een receiver zoals hoeveel HDMI je minstens wil hebben. Welke "versie" HDMI dat moet zijn. Welke "netwerkmogelijkheden" hebben de gevonden receivers en is dat voldoende voor je?

Ben je al in een winkel geweest om een receiver te beluisteren? Zo ja, welke speakers hingen er toen aan en zijn die niet, in combinatie met de beluisterde versterker, een goed alternatief?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:36
Wat max3400 zegt. Denk eens na over wat je nu nodig gaat hebben en wat er in de nabije toekomst gaat veranderen (andere tv?, mediaspeler?, speakeruitbreiding?). Als je dat duidelijk hebt, weet je waar je naar moet zoeken.

Daarna kun je je shortlist hier neerzetten en aangeven waar je over twijfelt.

Nu kunnen we je de hele pricewatch wel aanraden.