Lekker zijn is een gave :)
uhh nou volgens mij is een bruin klein slotje een AGP slot, maarja die had je al gevonden zei je.
kijk er toch nog maar eens goed naar
wat voor mobo heb je trouwens ?
Is dat niet een CNR slot. Waarin je een cheap-ass modem of netwerkkaartje kan proppen?
Bij mij zit dat trouwens onder het onderste PCI slot.
Bij mij zit dat trouwens onder het onderste PCI slot.
nee het is niet mijn agp. Het is denk ik een 2 cm groot/klein.Op woensdag 11 juli 2001 16:49 schreef CyberTijn_ het volgende:
uhh nou volgens mij is een bruin klein slotje een AGP slot, maarja die had je al gevonden zei je.
En weet niet precies standaard motherbord van vobis. Met pIII er op
Verwijderd
Het lijk alsof je zgn. techposts wil posten door dit soort 'intelligente vragen' te gaan stellen...
(zie ook [topic=181974] )
nah nee hoor vraag het me gewoon al maanden af. En aangezien dit ook wel de geschikte plaats is om te vragen dacht ik.Op woensdag 11 juli 2001 16:51 schreef Courage het volgende:
Het lijk alsof je zgn. techposts wil posten door dit soort 'intelligente vragen' te gaan stellen...(zie ook [topic=181974] )
Dat is een AMR (Audio Modem Riser) of CNR (geen idee wat het betekend
) ding (iig voor een goedkope modem/geluidskaart/NIC die geen eigen instructies heeft)
Verwijderd
Het is inderdaad een slot voor een modem (software onboard) bij mij zit er een high speed modem in, krak dingen trouwens, blij dat ik @home heb.
Het is een klein bruin slot boven het AGP slot.
Het is een klein bruin slot boven het AGP slot.
ok tnxs maar werkt dat sneller of juist nietOp woensdag 11 juli 2001 16:54 schreef gharay29 het volgende:
een netwerk slot...cnr
is een heel klein ding....heel klein slotje.......
Ray
Nee, het is trage shitOp woensdag 11 juli 2001 16:56 schreef lordspacie het volgende:
[..]
ok tnxs maar werkt dat sneller of juist niet
Het snoep namelijk veel meer van je CPU clock cycles weg dan een normale kaart.
Niet sneller ofzo, eerder een goedkope oplossing. Een soort van tussenstap tussen onboard en een los kaartje (why the heck ya wanna do that?!?). Het is gewoon een extra 'standaard', naast ISA/PCI/AGP sloten. In Japan populair, in Europa/Amerika een overbodigheid.
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Verwijderd
Communication and Networking RiserOp woensdag 11 juli 2001 16:55 schreef Sick_Nick het volgende:
Dat is een AMR (Audio Modem Riser) of CNR (geen idee wat het betekend) ding (iig voor een goedkope modem/geluidskaart/NIC die geen eigen instructies heeft)
Verwijderd
zoals vermeld is dat een AMR of CNR slot, de slots zijn gemaakt voor OEM's om makkelijker voor OEM's als Compaq of Dell om cheapass hardware te leveren. Waarbij het veeeel steunt op processor kracht ofwel softmodem, softnic en softaudio
Daar moet je juist blij mee zijn, want meestal heb je dan een PCI of ISA slot meer. En die stomme AMR en CNR dingen gebruik je toch niet.Op woensdag 11 juli 2001 17:45 schreef ikkedebikkel het volgende:
ik heb er helemaal geen klein bruin iets
je heb dus ook nooit gehoord van een moederbord boekje of de web site van de fabrikant??Op woensdag 11 juli 2001 16:52 schreef lordspacie het volgende:
[..]
nah nee hoor vraag het me gewoon al maanden af. En aangezien dit ook wel de geschikte plaats is om te vragen dacht ik.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
nah kan me moederbord boekje nergens vinden en moet je wel weten wat voor mobo je hebt. OZver ik weet is het een standaard vobis mobo.Op woensdag 11 juli 2001 18:22 schreef Hubert het volgende:
[..]
je heb dus ook nooit gehoord van een moederbord boekje of de web site van de fabrikant??
mmm www.vobis.nl en dan spec's van je systeem opvragen?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
heb ik ook
kan je cheapass geluid of modem inzetten
Of een slot koeler natuurlijk voor boven je videokaart of bij je CPU
Pagina: 1