Ik overweeg een Sony Bravia KDL-32WD759 aan te schaffen maar lees verschillende verhalen over de apps waarmee deze is uitgerust. Werkt de uitzending gemist app op deze tv of vergelijkbare Sony modellen?
Vraag
Alle reacties
volgens mij niet..
dit is een opera model toch
Ik vind het ook een dure tv. Het is een full hd tv niet eens 4k.
Volgens mij heb je voor dat geld ook wel een fatsoenlijke 4k android
Dit is een mooi instapmodel 4k android.
pricewatch: Philips 43PUS6162 Zwart
of
pricewatch: Philips 43PUS6262 Zwart
En nog goedkoper ook.
dit is een opera model toch
Ik vind het ook een dure tv. Het is een full hd tv niet eens 4k.
Volgens mij heb je voor dat geld ook wel een fatsoenlijke 4k android
Dit is een mooi instapmodel 4k android.
pricewatch: Philips 43PUS6162 Zwart
of
pricewatch: Philips 43PUS6262 Zwart
En nog goedkoper ook.
[ Voor 106% gewijzigd door boyette op 04-12-2017 17:00 ]
Als je met de 'uitzending gemist' app de NPO app bedoelt is deze op geen enkele Sony tv beschikbaar, de NPO app komt wel in het voorjaar van 2018 uit voor Sony tv's die uitgerust zijn met Android TV.Rudeless schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:13:
Ik overweeg een Sony Bravia KDL-32WD759 aan te schaffen maar lees verschillende verhalen over de apps waarmee deze is uitgerust. Werkt de uitzending gemist app op deze tv of vergelijkbare Sony modellen?
De KDL-32WD759 is niet uitgerust met Android TV, deze tv beschikt over SEN (Sony Entertainment Network) waarop o.a. de volgende populaire apps beschikbaar zijn: Netflix, Youtube, NOS, Pathé thuis etc.
Bij budgettelevisies is meestal het smart gedeelte van de tv maar matig en langzaam, voor een paar tientjes kun je met een externe oplossing werken die wel vloeiender en uitgebreider is. Bijv. een Google Chromecast.
En liever een goede Full HD tv dan een budget instap tv met 4K, de KDL-32WD759 beschikt over een goede goede uniforme backlight en heeft hierdoor dus weinig last van backlight bleeding tevens heeft dit model een hoogwaardige afwerking.
Je kan betere de KDL-32WD750 nemen, deze is 40 euro goedkoper. Het enige verschil is dat de 759 over 200Hz meer beschikt (softwarematige), ze hebben allebei een native 50Hz paneel. Die softwarematige 200Hz verschil ga je in de praktijk niet merken net als dat je het verschil tussen Full HD en 4K op een 32'' ook niet zal merken in de praktijk.
https://www.coolblue.nl/product/712086/sony-kdl-32wd750.html
De philips android tvs beschikken over quad core cpu's en hebben daardoor een zeer snelle android functie.
en beschikken over de npo app
Een opera smarttv wil je echt niet hebben. (sony)
en beschikken over de npo app
Een opera smarttv wil je echt niet hebben. (sony)
[ Voor 16% gewijzigd door boyette op 04-12-2017 17:56 ]
Ik zou vooral niet te veel verwachten van NPO support op wat voor smart TV dan ook. Ook op mijn Samsung hebben ze onlangs uit het niks alles aangepast en is het een supertrage, vervelende, onhandige app geworden.
Koop een goede TV, en druk er voor een paar tientjes een Chromecast achterin. Grote kans dat je daar veel meer aan hebt, want de support voor Chromecast zal waarschijnlijker zijn in de toekomst.
Ik zou dus zoals @Freshouttheoven hierboven zegt een 32WD750 nemen en voor die vier tientjes een Chromecast meebestellen. Of natuurlijk een HDTV van een ander merk.
Als je een TV met Android TV besteld, zit daar standaard al support voor Chromecast in (buiten natuurlijk de bredere beschikbaarheid van apps) en heb je dus geen losse Chromecast meer nodig. Een Philips TV kan je dan ook overwegen. Al ben je voor updates dan weer afhankelijk van Philips, met een Chromecast ben je wellicht zekerder.
Koop een goede TV, en druk er voor een paar tientjes een Chromecast achterin. Grote kans dat je daar veel meer aan hebt, want de support voor Chromecast zal waarschijnlijker zijn in de toekomst.
Ik zou dus zoals @Freshouttheoven hierboven zegt een 32WD750 nemen en voor die vier tientjes een Chromecast meebestellen. Of natuurlijk een HDTV van een ander merk.
Als je een TV met Android TV besteld, zit daar standaard al support voor Chromecast in (buiten natuurlijk de bredere beschikbaarheid van apps) en heb je dus geen losse Chromecast meer nodig. Een Philips TV kan je dan ook overwegen. Al ben je voor updates dan weer afhankelijk van Philips, met een Chromecast ben je wellicht zekerder.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik sluit me hierbij aan.
Samsung gebruikt tizen.
Lg gebruikt webos.
Daarbij ben je behoorlijk beperkt in het gebruik van apps.
Op de android tvs ( en bij philips heb je zelfs roottoegang)
kan je in principe elke android app installeren.
Samsung gebruikt tizen.
Lg gebruikt webos.
Daarbij ben je behoorlijk beperkt in het gebruik van apps.
Op de android tvs ( en bij philips heb je zelfs roottoegang)
kan je in principe elke android app installeren.
Dank allen.
Het wordt sowieso geen Sony. Tizen van Samsung is ook Android dus dat is een goede optie. Ik wil zo min mogelijk apparaten dus liever geen chromecast.
4k is leuk, naar ik denk dat HD volstaat voor een 32".
Het wordt sowieso geen Sony. Tizen van Samsung is ook Android dus dat is een goede optie. Ik wil zo min mogelijk apparaten dus liever geen chromecast.
4k is leuk, naar ik denk dat HD volstaat voor een 32".
Philips heeft full android tv met rootaccess..
samsung met tizen is bras met de smarthub
je hebt geen enkele controle
en zeer beperkte beschikbaarheid van apps
Op de philips android kan je elke apk installeren
samsung met tizen is bras met de smarthub
je hebt geen enkele controle
en zeer beperkte beschikbaarheid van apps
Op de philips android kan je elke apk installeren
Waarschijnlijk wordt het Philips, wat ik nu ook heb.
Vooral als Tizen net zo erg is als de schil die Samsung bij z'n smartphones over Android doet.
Vooral als Tizen net zo erg is als de schil die Samsung bij z'n smartphones over Android doet.
Pagina: 1