Hallo ,
Ik heb een vraag over wat ik beter kan doen.
Ik heb laatst deze componenten gekocht om mijn pc een upgrade te geven:
Ik heb deze componenten in mijn computer gezet en nadat ik deze componenten erin had geplaatst gaf het Dram_Led lampje een constante rode gloed. Ik heb geprobeerd deze te maken maar zonder succes.
Dit zat er voor de rest nog in.
En nog ddr3 ram 1333.
Ik zit nu te denken om deze componenten ook te vervangen omdat ik echt niet meer weet wat ik moet doen om het probleem op te lossen. Het MEMOK! knopje zit ook niet op mijn moederbord.
Nu wil ik deze componenten vervangen met deze:
Mijn vraag is nu of iemand toevallig weet hoe ik het probleem moet oplossen.
Is het uberhaupt wel verstandig om deze videokaart met het oude moederbord te koppelen?
Is het een verstandige keus om i7-7700K met dit moederbord te doen en weet iemand RAM geheugen wat niet te duur is maar wel goede kwaliteit. Het liefst heb ik 8 of 16 gb ram geheugen.
Ik ben bewust van het feit dat ik geen aftermarket cooler erbij heb gezet en wist ook niet waar ik moest vragen over het probleem.
Ik wil graag alle games op 1440P kunnen spelen op zo hoog mogelijke kwaliteit , voor de rest moet ik ook vaak video's bewerken voor vrienden vandaar de I7-7700K.
Ik heb een vraag over wat ik beter kan doen.
Ik heb laatst deze componenten gekocht om mijn pc een upgrade te geven:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 503,- | € 503,- |
| 1 | NZXT S340 Elite Zwart | € 95,05 | € 95,05 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 88,50 | € 88,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 686,55 | |
Ik heb deze componenten in mijn computer gezet en nadat ik deze componenten erin had geplaatst gaf het Dram_Led lampje een constante rode gloed. Ik heb geprobeerd deze te maken maar zonder succes.
Dit zat er voor de rest nog in.
| 1 | Intel Core i7 3770 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P8H77-M Pro | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
En nog ddr3 ram 1333.
Ik zit nu te denken om deze componenten ook te vervangen omdat ik echt niet meer weet wat ik moet doen om het probleem op te lossen. Het MEMOK! knopje zit ook niet op mijn moederbord.
Nu wil ik deze componenten vervangen met deze:
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 315,25 | € 315,25 |
| 1 | Asus Prime Z270-P | € 109,- | € 109,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 424,25 | |
Mijn vraag is nu of iemand toevallig weet hoe ik het probleem moet oplossen.
Is het uberhaupt wel verstandig om deze videokaart met het oude moederbord te koppelen?
Is het een verstandige keus om i7-7700K met dit moederbord te doen en weet iemand RAM geheugen wat niet te duur is maar wel goede kwaliteit. Het liefst heb ik 8 of 16 gb ram geheugen.
Ik ben bewust van het feit dat ik geen aftermarket cooler erbij heb gezet en wist ook niet waar ik moest vragen over het probleem.
Ik wil graag alle games op 1440P kunnen spelen op zo hoog mogelijke kwaliteit , voor de rest moet ik ook vaak video's bewerken voor vrienden vandaar de I7-7700K.