Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-11 02:16
Ben overgegaan van Newsleecher naar SABnzb ivm de snelheden die bij SABnzb vele malen hoger liggen.
Maar krijg bij het downloaden alleen maar te zien dat ie mislukt is.
Ga ik naar de map toe blijkt dat hij de reparatie bestanden niet heeft gedownload.
Terwijl de NZB dat wel in zich heeft.

Iemand idee waar dit aan kan liggen.

Ik gebruik SABnzbd version: 2.3.1

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Sabnzb kijkt van te voren of het nodig is die reparatie bestanden te downloaden.
En als het bestand compleet is. of zoveel mist dat het met die bestanden ook neit lukt, dan download hij ze niet.

Dat werkt mooi zolang je maar 1 set tegelijk download, maar als je meerdere sets tegelijk download gaat dat bij mij ook fout :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-11 02:16
Oke ja er staan er bij wel vaak een stuk of 10 in de wachtrij.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

heuveltje schreef op maandag 4 december 2017 @ 15:34:
...Dat werkt mooi zolang je maar 1 set tegelijk download, maar als je meerdere sets tegelijk download gaat dat bij mij ook fout :(
Hûh? Heb je dat systematisch getest of is het zomaar een onderbuikgevoel?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:15

iMars

Full time prutser

Brahiewahiewa schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:10:
[...]

Hûh? Heb je dat systematisch getest of is het zomaar een onderbuikgevoel?
Inderdaad, ik heb er soms ook 3 of 4 in de rij staan, maar als er 1 tussen zit die niet meer compleet te downloaden is, pakt ie de rest wel gewoon op...

Koop hier mijn P1 reader :)

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

iMars schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:25:
[...]

Inderdaad, ik heb er soms ook 3 of 4 in de rij staan, maar als er 1 tussen zit die niet meer compleet te downloaden is, pakt ie de rest wel gewoon op...
wat bedoel je met rij ?

als je bedoelt :
ik heb ubuntu-cd.nzb gequed, daarna rehdat-cd.nzb en toen slackware-cd.nzb
En vervolgens heeft ubuntu-cd.nzb niet genoeg par bestanden.
Dan pakt hij inderdaad de andere 2 wel uit.

Als ik ze alle 3 in 1 nzb zet, dan ziet hij dat Ubuntu-cd niet goed is, en dan vertikt de andere 2 uit te pakken.

Zo werkt het bij mij. En ik heb aangenomen dat dat een ontwerp limitatie is ?

Dat probleem heb je dus ook als er bv een klein bestandje met andere taal bijzit, die niet voldoende pars heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 05-12-2017 09:35 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:15

iMars

Full time prutser

heuveltje schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:14:
[...]

wat bedoel je met rij ?

als je bedoelt :

Als ik ze alle 3 in 1 nzb zet, dan ziet hij dat Ubuntu-cd niet goed is, en dan vertikt de andere 2 uit te pakken.

Ik bedoel inderdaad alles los, meerdere nzb's in de queue. Zo interpreteerde ik het ook ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

iMars schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:31:
[...]

Ik bedoel inderdaad alles los, meerdere nzb's in de queue. Zo interpreteerde ik het ook ;)
Ah, excuse voor de verwarring dan.

• TagForce
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 08:20
heuveltje schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:14:
[...]

wat bedoel je met rij ?

als je bedoelt :

Dat probleem heb je dus ook als er bv een klein bestandje met andere taal bijzit, die niet voldoende pars heeft.
Dat klopt. Dat is een ontwerp limitatie. Auto-Split is wel een feature request die al 4 jaar in de ontwerpfase zit, maar vooralsnog is het nog niet geimplementeerd.

@bigpapa SABnzbd is best een slim programma. Als je iets download waar hij vantevoren al van ziet dat ie niet gerepareerd kan worden, dan stopt ie er gewoon mee, en download ook geen Pars. Hiervoor wordt eerst de index par gedownload. Daaruit kan worden opgemaakt hoeveel par2 bestanden er zijn, en uit hoeveel blocks deze bestaan. Tijdens het downloaden en missen van de data wordt dan gekeken of het gedownloadde deel gerepareerd kan worden met het aantal blocks zoals dat is aangegeven in de par-index. Komt het aantal missende blocks boven het totale aantal beschikbare reparatie blocks, dan worden de pars niet gedownload.

Het kan zijn dat ie wel de originele files download, ook al ziet SAB al dat het niet gerepareerd kan worden. Als je geluk hebt kun je dan ergens nog extra par files vandaan halen, en die gebruiken om het alsnog te repareren.

Daarnaast is DMCA een groot issue aan het worden op usenet. Dus het kan zijn dat alles wat jij probeert te downloaden inmiddels (deels) is verwijderd, waardoor ze allemaal mislukken.
Pagina: 1