Ik wil graag mijn Toyota Aygo Radio/CD Speler upgraden met die van een nieuwere model.
Mijn aygo is uit 2010 en die heeft geen USB of bluetooth ingebakken.
De modellen tussen 2012 en 2014 hebben dit wel zonder de vormfactor veranderd te hebben.
Nu heb ik gelezen dat dit mogelijk is op het citybug forum. Helaas is deze nu gesloten.
Ik heb zelf al de nieuwere radio aangeschaft ik zit alleen nog met de kabels. Bovenaan het oude model en onderin de nieuwe:

Daarnaast heb ik ook een originele usb poort gevonden van het nieuwere model. Alleen weet ik niet goed welke kabels deze gebruikt:

Iemand enig idee welke kabels ik precies nodig heb?
Afgaand op de aansluitingen op de afbeeldingen en mijn research:
Bij voorbaat dank
Heb ook nog wat onderdeel nummers gevonden helaas niet die van de kabels:
STEUN SIERSTUK USB-AANSLUITING: 554790H010
AANSL. USB: 86190YV010
Mijn aygo is uit 2010 en die heeft geen USB of bluetooth ingebakken.
De modellen tussen 2012 en 2014 hebben dit wel zonder de vormfactor veranderd te hebben.
Nu heb ik gelezen dat dit mogelijk is op het citybug forum. Helaas is deze nu gesloten.
Ik heb zelf al de nieuwere radio aangeschaft ik zit alleen nog met de kabels. Bovenaan het oude model en onderin de nieuwe:

Daarnaast heb ik ook een originele usb poort gevonden van het nieuwere model. Alleen weet ik niet goed welke kabels deze gebruikt:

Iemand enig idee welke kabels ik precies nodig heb?
Afgaand op de aansluitingen op de afbeeldingen en mijn research:
- Antennekabel: https://www.conrad.nl/nl/...aiv-universal-379746.html
- ISO kabel waarschijnlijk ISO (male) naar Quad lock (male) met extra inserts zodat deze Qud lock (MOST) volledig bedraad is.
- Kabels voor de USB en AUX, maar welke precies
Bij voorbaat dank
Heb ook nog wat onderdeel nummers gevonden helaas niet die van de kabels:
STEUN SIERSTUK USB-AANSLUITING: 554790H010
AANSL. USB: 86190YV010