vraagje aan Grrrrrene en HlpDsK

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Gaan me techpost kwalitatief al omhoog of is dit nog steeds doop?

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je van jezelf toch wel kan bepalen hoe je tech-posts zijn of niet?

Maar ik ben geen grrrrrene of HlpDsK :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 16:37 schreef nelske het volgende:
Ik denk dat je van jezelf toch wel kan bepalen hoe je tech-posts zijn of niet?

Maar ik ben geen grrrrrene of HlpDsK :x
jawel ik vind ze nu wel goed. Althans het over grotedeel. Maar ik wil dat van hun weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom stel je deze vraag in een publiek forum als je het antwoord van twee personen wil hebben?
Daar is nou email of icq voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"het overgrotedeel" :?

Moet dat niet zijn "al mijn tech-postings"?
Waarom plaats je anders een tech-posting?

Waarom heb je bevestiging van iemand anders nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

[topic=181937]

:X
Op woensdag 11 juli 2001 16:40 schreef lordspacie het volgende:

[..]

het is idd wel een goeie maar ik heb hem nooit aan de praat gekregen jammer genoeg. Ms komt dat omdat ik er ook nooit tijd in gestoken heb maar goed.

Overigens werkt hij wel want een vriend had hem ook ff geleent en daar deed ie het perfect. Trouwens op die van mij kan je ook nog radio op kijken.

je mag hem van mij wel overkopen voor 25 gulden. Hij is trouwens pas jaar 8 maanden oud
:X

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 17:21

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

wat een noncence |:( , ze bent toch zeker zelf wel intelligent genoeg om dat te bepalen ... Stel je voor dat iedereen dit gaat vragen. Dan krijg je eindeloze topics met alleen maar kul >:) erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 11 juli 2001 16:35 schreef lordspacie het volgende:
Gaan me techpost kwalitatief al omhoog of is dit nog steeds doop?
Zolang je er met moeite techposts aan het uitwringen bent, ben je imho nog steeds bezig met slechte tech-posts. Als mensen serieus helpen je echt niet boeit, heb je gewoon weinig te zoeken.

Het nadenken over wat je nu weer kan vragen en daar een topic over openen, lijkt me niet "the way" (zo kwam het gisteren op me over). Toen leek het er verdacht veel op, of je techposts aan het plaatsten was, "om toch maar techposts te plaatsen". Dat is niet goed, vind ik. Je moet het doen omdat je het leuk vind, niet omdat je geforceerd goeie techposts moet maken om maar weer in de huiskamer te komen.

just my $0,02

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Luister, als jij techposts doet met als enige doel het verkrijgen van HK toegang, ben je sowieso al fout bezig, hoe goed je techposts ook zijn.

Buiten dat: eigenlijk is een techpost pas goed als ie wat toevoegt aan het topic. En dat kan je heel goed zelf bepalen. Kijk bijvoorbeeld of het niet al gezegd is, of iemand er iets mee opschiet, of het niet te voor de hand liggend is, etc..

Als je zelf een topic wil beginnen, ga dan alsjeblieft eerst een uur zelf met Google, Altavista en Copernic aan de gang. Als je het dan NOG niet weet, kan je overwegen om een topic te starten.

Maar aangezien jouw enige doel is om weer HK te krijgen - of ik moet me zeer sterk vergissen - is deze hele discussie nutteloos.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 14:44

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb van lordspacie nog geen enkele reactie in een techforum gezien waar de topicstarter daadwerkelijk iets aan had.

Het zijn altijd vage antwoorden, vaak met woorden als 'geloof ik', 'correct me if i'm wrong', etc. En hij zet mensen soms zelfs echt op het verkeerde been met foute informatie. Dat vind echt een slechte zaak.

IMHO kan ie beter een echt onzinforum zoeken waar ie niet aan eisen hoeft te voldoen om toegang te behouden. HK is zijn domein, maar helaas moet ie daarvoor ook in de GoT gemeenschap passen qua technische kennnis/ervaring.

[topic=181982]

Voor antwoorden op vragen als die in de bovenstaande topic, hebben fabrikanten handleidingen uitgevonden. Die kun je meestal zelfs downloaden op de website van de fabrikant *D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovenstaande post van JVS komt eigenlijk ook zo op mij over.

Sowieso bestaan techposts niet alleen uit zelf vragen stellen ;)
Het helpen van andere mensen is een (misschien nog wel belangrijkere) bezigheid bij het plaatsen van techposts.

/me heeft nog nooit een tech-vraag gepost; kan je nagaan hoeveel mensen ik al geprobeerd heb te helpen.

Het aantal tech-vragen van jezelf valt gewoon op (mede door dit topic). In principe is daar niet zoveel mis mee, maar ze komen wel ineens allemaal sinds je een Temp-HK ban hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 17:13 schreef JvS het volgende:

[..]

Zolang je er met moeite techposts aan het uitwringen bent, ben je imho nog steeds bezig met slechte tech-posts. Als mensen serieus helpen je echt niet boeit, heb je gewoon weinig te zoeken.
Dat is dus precies wat hij aan het doen is. Voor zijn HK ban had hij NOOIT een techtopic geopend, maar nu hij uit HK gegooid is moet hij met alle geweld meteen 50 techposts per dag. Doe eens rustig aan lordspacie, ik heb het je al eerder gezegd, maar je luistert niet.

Je moet niet met alle geweld je techposts gaan opvijzelen. Gewoon antwoorden waar je kunt, want, zoals HlpDsK ook al zei, ik kan me niet voorstellen dat je nu plotseling het ene computerprobleem na het andere hebt.

BTW: je bent systeembeheerder, dan kom je toch niet met dat soort newbievragen als "is telnet gewoon hetzelfde als ftp?"
Het nadenken over wat je nu weer kan vragen en daar een topic over openen, lijkt me niet "the way" (zo kwam het gisteren op me over). Toen leek het er verdacht veel op, of je techposts aan het plaatsten was, "om toch maar techposts te plaatsen". Dat is niet goed, vind ik. Je moet het doen omdat je het leuk vind, niet omdat je geforceerd goeie techposts moet maken om maar weer in de huiskamer te komen.

just my $0,02
Precies :) I agree

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

just my $0,02
JVS moet nog wennen aan de euro zie ik :), dat zou ongeveer 0,017 euro zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daar wil ik nog even aan toevoegen dat je na 'n halve dag echt nog geen conclusies kunt trekken.

Relax, doe rustig aan. Denk misschien 2 x na voordat je een topic start, en dan kijken we verder. Ik geloof niet dat je een 'fout menneke' bent, je moet alleen misschien wat rustiger doen. Deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
nah de topics die ik vandaag eopend heb warren och echt vragen waar ik mee zat?
En ik heb volgens mij wel degelijk mensen geholpen?

En ja ik wil graag terug in de hk. Maar als je ff me history bekijkt van in het begin zie je dat ik bijna altijd in de techforums als wos en sa zat. En eigenlijk pas in de tijd dat de bc was ben ik in stuffis gekomen en nou ja later in de hk.

Maar goed. sluit dit topic maar

voor de mensen die lui zijn
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/24366]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/24366
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/24366]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/24366

hier twee urls van voor de bc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 11 juli 2001 17:28 schreef TGF het volgende:

[..]

JVS moet nog wennen aan de euro zie ik :), dat zou ongeveer 0,017 euro zijn...
:D

(enne, collega vakantiedinges :P Het is JvS, hè! :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is wel van plan een meeting te organiseren, dus dat zijn + punten ;)

Leg het volgende keer alleen wel wat beter uit !!

[topic=181855]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
he lordspacie,

het is supergezellig in de Huiskamer!!! :P :+

(sorry, ik kon het niet laten) :)

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 14:44

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 11 juli 2001 18:04 schreef lordspacie het volgende:
voor de mensen die lui zijn
Nou, ik ben niet lui maar ik heb toch even gekeken. Ik heb WILLEKEURIG enkele topics aangelikt. Hieronder de links met jouw reacties in de betreffende topics:

[topic=143502]
iemand al een nieuwe patch?
Moet ik nog doorgaan? Dit is echt het topje van de ijsberg. I rest my case :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Zegt genoeg denk ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 16:59 schreef Master_Egg het volgende:
wat een noncence |:( , ze bent toch zeker zelf wel intelligent genoeg om dat te bepalen ... Stel je voor dat iedereen dit gaat vragen. Dan krijg je eindeloze topics met alleen maar kul >:) erin
Ja, en dan via ICQ aan mij vragen of zijn posts goed genoeg zijn |:(

Lord> je weet prima wat behulpzaam zijn is, gewoon niet geforceerd posten, maar alleen als je het antwoord (of een mogelijk antwoord) weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op donderdag 12 juli 2001 10:03 schreef Grrrrrene het volgende:
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Zegt genoeg denk ik zo?
Idd, beetje jammer. Ik geef toe, ik zat hier eerst ook puur voor onzinforum, later kroeg, nu SG, maar ik ben me ook wat in het AV-forum op gaan houden, in HA en in Gadget talk. Is nog leuk ook, en je leest es wat interessante dingen. En zo af en toe kan ik iemand nog es helpen met dingen die ik weet.

Grrrrrene, kun je zien hoe het met mijn posts zit trouwens? :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik zit hier niet echt voor de Tech-Posts ofzo. Geen idee ook of de posts bij m'n profiel allemaal Tech-Posts zijn. Ik vraag iets als ik het nodig heb. Help waar ik denk dat ik iets weet en maak zo nu en dan een lollige (althans dat is de bedoeling) opmerking.
Ik zie wel als de huiskamer een keer opengaat en als het niveau van mijn posts niet hoog genoeg is om erin tekomen, dan overleef ik het ook wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 10:11 schreef Hillie het volgende:

[..]

Grrrrrene, kun je zien hoe het met mijn posts zit trouwens? :)
Jawel, je moet er nog een dikke 60 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 12 juli 2001 10:16 schreef Blindfold het volgende:

bladiebla :)
Jij zit op 3/5... Maar laat ik wel ff zeggen: de statussen worden 1 keer per dag geupdate, dus je ziet het vanzelf als je erin kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op donderdag 12 juli 2001 10:42 schreef Grrrrrene het volgende:
Jawel, je moet er nog een dikke 60 :)
Nog een maandje ofzo... misschien wat meer :). Ach, ik zie het wel :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Op donderdag 12 juli 2001 10:06 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Ja, en dan via ICQ aan mij vragen of zijn posts goed genoeg zijn |:(

Lord> je weet prima wat behulpzaam zijn is, gewoon niet geforceerd posten, maar alleen als je het antwoord (of een mogelijk antwoord) weet...
ohhhh GRRRRRREEEEEEENNNNNEEEEE vond je mijn reactie goed >:) .... vandaar dat je 'm quote zeker >:) :P Ik wordt al helemaal gek van de gedachte dat een mod mijn reactie goed vind :P >:) Mijn motto is: "een Mod is een God"

[lachen om mijn eigen grap mode]

whahahahahhaahhahahahhahhahahhahahh L :) L

[/lachen om mijn eigen grap mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

vonden de modjes mijn grap leuk >:) was ie goed , hoe was de kwaliteit >:) >:) :P en kwantiteit :? ik heb je deze vraag ook nog ff over icq gestuurd zodat ik zeker weten antwoord krijg >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
  • Laatst online: 14-09 16:37
Je vind smilies gebruiken heel leuk he? Ik denk de meeste anderen niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Op donderdag 12 juli 2001 11:24 schreef Master_Egg het volgende:

[..]

ohhhh GRRRRRREEEEEEENNNNNEEEEE vond je mijn reactie goed >:) .... vandaar dat je 'm quote zeker >:) :P Ik wordt al helemaal gek van de gedachte dat een mod mijn reactie goed vind :P >:) Mijn motto is: "een Mod is een God"

[lachen om mijn eigen grap mode]

whahahahahhaahhahahahhahhahahhahahh L :) L

[/lachen om mijn eigen grap mode]
ROFL!! >:) Aartsslijmbal *D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komop jongens, geef em nog 1 kans!

edit: ik mis em echt in de hk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:23
Op donderdag 12 juli 2001 14:57 schreef Belegen_Kaas het volgende:
komop jongens, geef em nog 1 kans!
Nou, dat vind ik niet. Ben het volledig eens met Exirion, JvS, Grrrrrene en de anderen die de mening delen dat ie maar meer techposts moet posten.

Bovendien vind ik het schandalig dat hij dit topic heeft geopend. Het is voor hem een doel op zich geworden, helemaal fout dus, niet de bedoeling! Wat mij betreft gaat hij maar onzinnen op onzinforum of Fok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 14:58 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik niet. Ben het volledig eens met Exirion, JvS, Grrrrrene en de anderen die de mening delen dat ie maar meer techposts moet posten.

Bovendien vind ik het schandalig dat hij dit topic heeft geopend. Het is voor hem een doel op zich geworden, helemaal fout dus, niet de bedoeling! Wat mij betreft gaat hij maar onzinnen op onzinforum of Fok!
maar da onzin forum is veel saaier als de hk...
ik heb zijn reacties gewoon ndoig in de hk :'(

edit: hij is nu wel gelijk beroemd, net zoals ik en pc_verslaafde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:50

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

lordspacie, je hoeft echt niet superveel te posten in de Tech-fora hoor... alleen als je echt denkt of weet dat je de topicstarter of iemand anders kunt helpen met een reactie moet je dat doen, anders niet...
Verder zelf topics openen over dingetjes die je ineens graag wilt weten zijn ook niet handig om te plaatsen... als je nou een probleem met iets had, was het wat anders geweest...

Gewoon lekker rustig aan doen en wat geduld hebben... dan krijg je vast wel weer rechten tot de HK...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nou niet begrijp is waarom mensen zo graag in de HK willen komen... als je dom wilt ouwebeppen ga je toch naar iets anders.

En sterker nog, volgens mij hadden ze het beter om kunnen draaien : meteen toegang tot de HK en na 150+ techposts in de techfora geen toegang meer tot de HK omdat je daar toch niet post/thuishoort wat je dan al bewezen hebt. :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:23
Op donderdag 12 juli 2001 15:11 schreef Courage het volgende:
En sterker nog, volgens mij hadden ze het beter om kunnen draaien : meteen toegang tot de HK en na 150+ techposts in de techfora geen toegang meer tot de HK omdat je daar toch niet post/thuishoort wat je dan al bewezen hebt. :+ :)
LOL @ Courage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nou niet begrijp is waarom mensen zo graag in de HK willen komen... als je dom wilt ouwebeppen ga je toch naar iets anders.

maar zover komen dat je HK access hebt wordt als een prestatie gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 14:31

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Helemaal mee eens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 16:25 schreef Neman het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! :)
Helemal NIET mee eens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 16:04 schreef Belegen_Kaas het volgende:

[..]

maar zover komen dat je HK access hebt wordt als een prestatie gezien...
joepie... een prestatie die je vervolgens het recht geeft om de onzin die daarheen wordt verhuisd omdat het niet in andere fora thuishoort + alle andere onzin die er al instaat te bekijken ?
Ze hebben de HK en SG alleen maar om het assortiment te completeren hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga dan naar Fok! of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 19:35 schreef Tizzwat het volgende:
Hij is wel van plan een meeting te organiseren, dus dat zijn + punten ;)

Leg het volgende keer alleen wel wat beter uit !!

[topic=181855]
Behalve dat heb je als ervaren (?) GoT-er ook niet eens even de moeite genomen om de FAQ door te bladeren van het forum waarin je (voor het eerst?) postte.

Dat is opzich overkomelijk, wil het dat de vraag die je stelt in HTML-termen redelijk n00b is. Ook dat is opzich nog wel overkomelijk, wil het dat het ántwoord op de vraag in de FAQ staat. Ook als je éven met de search had gekeken had je je antwoord waarschijnlijk wel gevonden.
ok sorry had de faq niet gelezen ga ik nu me meteen doen maar in ieg hardstikke bedankt.
Dit is ook een manier om aan posts te komen ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

yups, en de edit en de quote knop zaten weer ens te dicht bij elkaar :P (zie ^^^}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 13:28 schreef JvS het volgende:
yups, en de edit en de quote knop zaten weer ens te dicht bij elkaar :P (zie ^^^}
Nope, kreeg een timeout, en toen 'k back en nog een keer op verzend drukte was dit het resultaat. Eerste keer was ie niet helemaal verzonden waarschijnlijk waardoor 'ie de tweede niet als een gelijke post zag en 'm er gewoon achteraan plaatste |:(

Excuses voor het ongemak *D

Edit:
Ik weet heus wel hoe ik moet editten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 22:11
Op vrijdag 13 juli 2001 13:37 schreef Negotiator het volgende:

[..]

Edit:
Ik weet heus wel hoe ik moet editten :P