Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedmiddag, Ik heb een probleen met mijn OnePlus One. Tijdens bellen, normaal of via whatsapp, hoort niemand mij meer, terwijl ik hen wel hoor. Met whatsapp video gesprek lukt het wel evenala berichteb inspreken. Kan iemand mij helpen? Bvd.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Welkom op dit forum :). Het is hier wel de bedoeling om eerst zelf wat te onderzoeken, voordat je hier de vraag stelt. We zijn namelijk geen helpdesk ;). Mocht je dit al hebben gedaan, geef dit dan ook aan, zodat we niet dingen gaan voorstellen die je allang hebt geprobeerd, dat scheelt voor iedereen tijd.

Graag je start post uitbreiden met wat je zelf al hebt geprobeerd (denk aan reboot, clear data van je phone app, factory reset, ....) en gevonden, anders gaat dit topic dicht.

Ik heb ook je titel even aangepast, als ik "defunción" door google translate gooi komt ie terug met "dood" , en van Dale kent het niet als NL woord...

Lees ook dit nog even door:
Forum FAQ
Het algemeen beleid

[ Voor 11% gewijzigd door Prulleman op 04-12-2017 13:56 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik heb alles al geprobeerd. Ik snap er werkelijk de balle niet van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:57:
Sorry, ik heb alles al geprobeerd. Ik snap er werkelijk de balle niet van.
OK, wat meer expliciet dan: beschrijf "alles"

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, er staat een streep door het microfoontje. Ik ben best wel een leek mbt technogische vernuftjes. Heb gekeken of ik 1 of andere app mis, en heb de telefoon al meermaals gereseted. Allen zonder wnige vorm van resultaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Als je de telefoon al een aantal keer gereset hebt (dit is een factory reset neem ik aan?) dan verwacht ik dat het einde oefening is en dat de microfoon simpelweg defect is.

De reden waarom de microfoon op sommige momenten wel werkt, is omdat er meerdere microfoons inzitten. Tijdens het bellen wordt een andere microfoon gebruikt dan tijdens het opnemen van audio.
Pagina: 1