[EXCEL] Formules gedragen zich "raar"

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 11:43
Om een betaaloverzicht te hebben van alle facturen die we maken per maand, ben ik bezig om een excel file samen te stellen.

Wanneer er overal waarden in de individuele maand sheets zitten, werkt de formule van VERT.ZOEKEN goed.

Wanneer deze echter blanco zijn: bv we zijn januari 2018, dan zullen alle komende maanden blanco staan. De formule zet dan overal in de cellen "saldo" (kolomhoofd) ipv 0. Zet ik dan een bedrag in de eerste of 2de regel, dan neemt hij dit over in alle volgende cellen. (Wat zeker niet mag)

Zie excel file: *snip*

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 04-12-2017 11:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar je probleem beschrijven en dan een link naar de Excel sheet posten is niets meer dan een Kan iemand even...?. Sowieso hoort je topic niet in PRG (Waar hoort mijn topic?) maar daarbij mis ik ook vooral wat je zélf al gezocht, gevonden, geprobeerd etc. hebt zoals ook beschreven in onze Quickstart.

Open gerust een nieuw topic in het juiste subforum maar hou dan wel voorgenoemde Quickstart in acht a.u.b ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waar hoort mijn topic?

Ik ga je topic echter niet verplaatsen maar even op slot zetten. Het is de bedoeling dat uit je topicstart je vraag duidelijk wordt, dus op zijn minst de relevante code hoort daarin thuis. Omdat die hier ontbreekt en je verwacht dat mensen wel even je sheet voor je gaan debuggen doe ik het topic dicht. Open op de juiste plek gerust een nieuw topic maar zorg dan wel voor de relevante informatie in je topicstart waarin je je case uitlegt, toont wat je hebt gedaan om dat probleem op te lossen (inclusief relevante code) en omschrijft wat er fout is aan het resultaat (dat doe je hier in principe al). Het moet niet nodig zijn om de Excel-sheet te linken.

Ok, Rob was sneller.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.