MacBook Air 2013 langzaam

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb een MacBook Air 2013. Enkele maanden geleden begon deze zeer traag te worden tot op het punt dat het niet meer werkbaar was. Wat ik heb gedaan:
  • Schone installatie Sierra High
  • Reset NVRAM/SMC
De problemen blijven echter, wat ik nu zie:
  • Start alleen op als ik de power knop ingedrukt hou. Dan bij eerste keer opstarten flikkert het scherm 1 x helemaal wit, daarna start hij door.
  • Opstarten duurt lang, enkele minuten
  • Na opstarten is alles zeer traag
  • Bij runnen van diagnostics meldt het systeem dat serie nummer ontbreekt en dat de diagnose daardoor niet uitgevoerd kan worden
  • Disk diagnostics geeft geen fouten aan
  • In het verleden werd hij nog wel eens warm, en gingen de fans aan, dat gebeurd niet meer, al kan ik het systeem ook niet echt belasten in deze staat
Ik probeer een afspraak bij de genius bar te krijgen, maar die lijken altijd vol te zitten.

http://www.bonuszoeken.nl

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:42
Bel naar de betreffende store waar je een afspraak wilt maken, die kunnen nog een week verder kijken dan de site

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-10 19:02
En wat is de configuratie van je mba?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baarsjes
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Volgens mij zijn er niet zoveel variaties mogelijk in configuratie? 8GB geheugen, 256GB Hard Drive, 1.7Ghz I7.

Winkel bellen heb ik inderdaad geprobeerd maar word gewoon weer doorverbonden naar standaard helpdesk lijn. Ga van de week wel fysiek langs om een afspraak te maken.

http://www.bonuszoeken.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-09 21:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolstart
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 09:49
Hoe zit het met uw cpu-load? Check eens via activity monitor. Als uw systeem op 90% draait zonder iets te doen loopt het in error mode. Heb dat eens gehad, toennwas er water in de batterij gelopen.

Het feit dat diagnostics niet werk is geen goed teken. Want een hardware fout lwvert meestal wel een foutcode op.
Pagina: 1