Toon posts:

GBA plastic-opbergdoosjes voor games

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Gisteren de GBA met Rayman aangeschaft! Super kwaliteitje zeg, het geluid is minder maar het beeld: prachtig!

Maar goed mijn vraag:

Ik heb de originele verpakking van Rayman maar het valt me op dat er geen opbergdoosje bij het spel wordt geleverd???

Zou dit een fout van de winkel zijn of worden GBA spelletjes niet meer met plastic-opbergdoosjes geleverd? Ik kan het me bijna niet voorstellen maar je weet maar nooit wat Nintendo nu weer op zijn Sold Seperately lijstje heeft gezet. :)

Gr, Sanderclaus

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Lijkt me raar, ga es navragen...

.... Ik weet het ook niet

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

Ik heb bij beide spellen die ik heb (Mario en F-Zero) geen hoesje erbij gekregen, dus ik denk dat ze gewoon niet gemaakt worden voor de GBA Games.

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:51
Zitten nergens meer bij (heb Mario, GTA en Krazy Racers), best verrot die oude gameboy spellen kreeg je tenminste in een stevige case.

Flickr | Lego collectie

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:09
Bij de GB color spellen zaten ook al geen hoesjes meer. En ik ben ook nog nergens een winkel tegengekomen waar je ze los kunt kopen. Mischien zijn de spellen tegenwoordig zo robuust en hebben ze geen hoesjes meer nodig?

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Die plastic dingen worden niet meer gemaakt, Nintendo vond ze niet mileu-vriendelijk, dus heeft gedumpt, dit is de officiele verklaring, persoonlijk denk ik dat Nintendo ze te duur vond (ze hebben toch al zo weinig geld)...

Verwijderd

Gamespecialzaken hebben ze wel, ook officiële! Waar ze die vandaan toveren weet ik niet, ik heb ze ook gezien bij FutureZone in R'dam.

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:47
Wat kosten die doosjes daar dan per stuk???

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
scheelt nintendo weer een kwartje. en doe dat maal het aantal verkochte spellen, en je heb weer een leuk bedragje :)

ik had vroeger al een gewoon gb spel zonder plastic doosje. ze doen het al een tijd zo :(

Verwijderd

Topicstarter
Waat un pinteneukers zeen det toch bie Nintendo!

Oh sorry, begin uit pure frustratie Limburgs te praten. :)

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-02 18:36

NightHawk4

Lotte is Liev :>

De betere gameshops behoren ze te hebben, zijn per 3 verpakt en kosten 12,50 (daar verkoop ik ze in ieder geval voor). :+

Verwijderd

Zijn dat die enkele GBA doosjes, of die waar er 2 inkunnen (of een GB(C) spel).

FL12,50 is imo wel erg duur voor 3 stuks "1 GBA spel doosje"! Bij een importzaak heb je er 10 voor FL8,35

Als het dual doosjes zijn heb ik nix gezegt!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op woensdag 11 juli 2001 19:57 schreef Ares het volgende:
Die plastic dingen worden niet meer gemaakt, Nintendo vond ze niet mileu-vriendelijk, dus heeft gedumpt, dit is de officiele verklaring, persoonlijk denk ik dat Nintendo ze te duur vond (ze hebben toch al zo weinig geld)...
Lol! Jij weet volgens mij niet half hoe rijk nintendo is.
Ze hebben echt bakken met geld verdiend met al die pokémon zooi.
Ik hoorde zelfs dat nintendo altijd in de top 5 staat van de meest succesvolle japanse bedrijven.
Geld hebben ze dus zat hoor :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Het was een beetje sarcastisch bedoelt...
Maar dat is humor die niet iedereen snapt ;)
GEEN FLAME-BAIT!!!

Verwijderd

En dan nog die Gamecube... dat gaat zeker een succes worden! Dus kunnen die stomme plastic hoesjes er zeker van af! :(

Verwijderd

Bij Neckermann hebbie ze ook, blz, 904 geloof ik.

• Speedy
12,50 voor 3 van die dingen??? Sjees, wel erg duur. Fiets volgende week is richting stad, toch weer nieuwe GBA game nodig :7

Flickr | Lego collectie

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-02 18:36

NightHawk4

Lotte is Liev :>

ej kan ik er wat aan doen, die dingen zijn stervensduur. Enne geen dual doosjes gewoon enkele, maar 4,175 voor een doosje om je GBA spelletje van 100-130 piek te beschermen te duur :?

• Speedy
Ja, een doosje van 0,50 beschermt mijn HL van 100 piek (+ mijn eigen meerwaarde :))
Jij kan er niks aan doen, maar vind het gewoon veel geld :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Vergeleken met...en ja als je er over nadeenkt is het duur. Is gewoon een stukje plastic hoor. Een CD-RW is practisch nog de helft en dan heb je nog een groot deel technologie (650Mb aan 1-en en 0-en in een biologisch, lichgevoelige laag).

Dus dan is 4,20 duur ja.

Jij gaat toch ook geen pizza van 50,- piek kopen omdat je leven onbetaalbaar is en dat dus die 50,- piek rechtvaardigt. Ik heb 20 spellen voor de GB(C), meeste gelukkig nog met hoesjes...ik neem aan dat ik wel meer spellen ga kopen voor de GBA, moet ik dan 20x4,20 = 84 piek betalen om mijn spellen te beschermen?

/me denkt dat hij maar weer eens moet gaan importeren!
Nog meer mensen die GBA hoesjes willen?

Het punt is dat bedrijven steeds minder service verlenen (e.g. hoesjes bij een handheld-game) en er nog mee weg komen ook. Winkels maken daar weer gebruik van. Het is een complot zeg ik je! >:)

Verwijderd

Bij de Intertoys verkopen ze hoesjes voor GBA spellen.

8 of 10 voor maar 11,95. *D

Verwijderd

Mooi zaterdag ff een zoot halen. Iemand trouwens al de Wormlight Plus gezien? Die met port-through dus.
Pagina: 1