Als ik op de desbetreffende map klik van de sd-kaart krijg ik de volgende melding:
U hebt momenteel geen toegang tot deze map. Klik op doorgaan als u permanent toestemming tot deze map wil krijgen.
Dan klik ik op doorgaan, krijg ik het volgende te zien:
U hebt geen toegang tot deze map.
Gebruik het tabblad beveiliging als u toegang tot deze map wil krijgen.
Dan klik ik op beveiliging krijg ik het volgende:
Eigenschappen van Nikkon D70S (G:)
dan staan er 5 tabbladen: algemeen, extra, hardware, delen en aanpassen.
Beveiliging staat er dus helemaal niet bij. Ik heb al geprobeerd met take_ownership iets het bestand proberen te openen, maar dit lukte ook niet. Verder vind ik op internet alleen maar voorbeelden dat het tabblad beveiliging er wel bij staat. Dit probleem zal hoogstwaarschijnlijk met windows 10 te maken hebben. Op een andere laptop met windows 7 is deze sd-kaart wel te openen. Maar begrijpelijk wil ik op mijn nieuwe laptop wel op deze manier foto's van sd-kaart afhalen. Heb hetzelfde probleem met een ander sd-kaartje van een andere camera.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, ik word er helemaal ziek van.
alvast bedankt,
Tim van Helmond
U hebt momenteel geen toegang tot deze map. Klik op doorgaan als u permanent toestemming tot deze map wil krijgen.
Dan klik ik op doorgaan, krijg ik het volgende te zien:
U hebt geen toegang tot deze map.
Gebruik het tabblad beveiliging als u toegang tot deze map wil krijgen.
Dan klik ik op beveiliging krijg ik het volgende:
Eigenschappen van Nikkon D70S (G:)
dan staan er 5 tabbladen: algemeen, extra, hardware, delen en aanpassen.
Beveiliging staat er dus helemaal niet bij. Ik heb al geprobeerd met take_ownership iets het bestand proberen te openen, maar dit lukte ook niet. Verder vind ik op internet alleen maar voorbeelden dat het tabblad beveiliging er wel bij staat. Dit probleem zal hoogstwaarschijnlijk met windows 10 te maken hebben. Op een andere laptop met windows 7 is deze sd-kaart wel te openen. Maar begrijpelijk wil ik op mijn nieuwe laptop wel op deze manier foto's van sd-kaart afhalen. Heb hetzelfde probleem met een ander sd-kaartje van een andere camera.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, ik word er helemaal ziek van.
alvast bedankt,
Tim van Helmond