Toon posts:

Welke plug-in gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 702 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal

Ik heb al een hele zoektocht gedaan naar de juiste plug-ins in wordpress voor mijn concept maar heb het nog niet gevonden.

Ik wil graag een product aanbieden in abonnementsvorm, waarbij de klant na aankoop van het abonnement kan inloggen met zijn persoonlijke ww om elke maand zijn product naar keuze uit te kiezen, of bijvoorbeeld voor de komende 3 maanden alvast in te plannen.

Het feit dat het product na aankoop variabel is, maakt het lastig heb ik al ondervonden, maar
Mogelijk heeft iemand een idee?

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:28
uhm...
wat heb je allemaal al?

Er is geen plugin die dit biedt. Hooguit een skin ergens overeen gooit. Maar heb je al uberhaupt een webshop of zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Nee ik ben me aan het oriënteren op welke wijze dit vorm te geven en hierop ook een goede keuze te maken wat betreft aanbieder.

De site, membership plug-in en subscriptions plug in kan redelijk
Simpel gebouwd worden, echter het stukje waarbij het product na aankoop variabel is wordt een lastige =maatwerk = hoge kosten en dus de vraag of ik dit moet gaan realiseren en of het dan nog rendabel is...

Maar mogelijk is er nog iemand met een gouden oplossing??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

* MAX3400 kijkt naar topictitel en snapt resterende vraagstelling nu niet.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2017 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 00:22:
De site, membership plug-in en subscriptions plug in kan redelijk
Simpel gebouwd worden, echter het stukje waarbij het product na aankoop variabel is wordt een lastige =maatwerk = hoge kosten en dus de vraag of ik dit moet gaan realiseren en of het dan nog rendabel is...

Maar mogelijk is er nog iemand met een gouden oplossing??
Je wilt dus een webshop bouwen, waarbij standaard al producten aangeboden wordt.
Daarnaast zoek jij een mogelijkheid voor abonnementsvormen, die recht geven op 5% korting voor abonnement A en 10% voor abonnement B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Nee, stel ik bouw een webshop voor brood. Elke week een tientje en je ontvangt 4 broden. Het zou simpel zijn dat de keuze welke broden dit zouden worden bij mij zou liggen, maar ik wil graag dat de klant elke week kan inloggen en zelf de keuze kan maken welk soort brood hij zou willen. Prijs en hoeveelheid blijven hetzelfde maar product variabel in het abonnement...
En dit betreft een maandproduct..
hopelijk geeft dit wat meer duidelijkheid?

Groetjes Maike

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:41

DukeBox

loves wheat smoothies

Met woocommerce en wat aanpassingen is dat wel te maken, je zal alleen zelf wat moeten coden.
Persoonlijk zou ik wegblijven van wordpress en iets dergelijks zelf (laten) bouwen helemaal als de content (op de bestel keuze na) vrij statisch is. Het is vrij custom maar ook niet ingewikkeld.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Denk ik te simpel?

Klant wil abbo
Abbo duurt x weken, elke week een "reset".
Abbo loopt af na x weken.

Dan "maak" je toch een plugin die voor elke klant elke ordertermijn bijhoudt? Zolang een klant een ordertermijn heeft, kan de klant een (Form) invullen met 4 keuzes/broden.

Zodra keuze 4 uitgeleverd is (laatste brood), controleer ordertermijn. Indien aktief, biedt nieuw formulier aan. Indien verlopen, stuur mail.

Een "plugin" bestaat niet; 70% is logica, proces & afhankelijkheden. 20% is coding en regress-testing. En de laatste 10% is na live-gang development / updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mollos_
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 10:03
Kortom Go_maike, je hebt maatwerk nodig en er is geen standaard oplossing om dit makkelijk met een plugin te realiseren.

Strava profiel | Bewust + Bourgondisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
In de Devschuur® hebben we 't over zélf maken / programmeren; zgn. Waar vind ik...?-topics en scriptrequests zijn hier dus niet de bedoeling ;)
Verder, zo zul je gemerkt hebben, laat je topicstart nogal te wensen over. Ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken voortaan onze Quickstart te hanteren bij 't openen van een topic :)

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 06-12-2017 16:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.