Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Functies YR-MB kabel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• _Julien_
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 28-01-2018
Ik vond laatst een yr-mb kabel die door mijn studentenhuis ligt en vroeg mij af waarvoor ik deze zou kunnen gebruiken.

Op internet kom ik niet verder dan dat het een signaalkabel is voor data- en signaaloverdachten over laag spanning. Nu heb ik verder helemaal geen verstand hiervan en zou graag eventuele functies/doeleinden hiervoor willen weten. Misschien dat we er thuis iets leuks van kunnen klussen.

Alvast bedankt:)

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:56

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat MB staat voor Moeilijk Brandbaar :)
En is idd voor signaaloverdracht, denk in de simpelste vorm bijvoorbeeld aan speakers of andere analoge signalen. Ik zou er geen digitaal spul overheen suren. Vraag is ook hoeveel adres je hebt, zullen er niet veel zijn denk ik.

Hebben jullie daar een brandmeldinstallatie? Zo ja, dan zou ik eens bij de huisbaas informeren of ie het uberhaupt nog doet ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True