Toon posts:

Bitcoin Gold

Pagina: 1
Acties:
  • 676 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,
Bitcoin Gold is een fork van Bitcoin, die hun geschiedenis zullen delen tot de blok hoogte 491407 (rond 24 Oktober). Als u bitcoins in uw bezit heeft, dan zult u het zelfde aantal bitcoin gold krijgen als uw huidige bitcoin. Dit proces zal geen invloed hebben op uw huidige bitcoin.

Belangrijk:
Bitcoin Gold is geen Bitcoin. Het gebruikt slechts de geschiedenis van Bitcoin op dezelfde manier als Bitcoin Cash. Volg de volgende stappen om Bitcoin Gold te verkrijgen.
Stap een: Maak een portemonnee aan bij een betrouwbare dienstverlener.
Stap twee: U krijgt een 12 woorden seed toegewezen, bewaar deze goed.
Stap drie: Verifieer uw huidige Bitcoin portemonnee.
Uw Bitcoin Gold portemonnee zal worden aangemaakt.

Werkt de link niet? Kopieer en plak de onderstaande link in uw browser
http://disney.nl

P.S. Geef mij op als referentie omdat ik jullie op de hoogte heb gebracht van dit: martinspekman

[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 03-12-2017 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Dus... Copy/pasta van een website en die plemp je hier neer? Wat wil je er mee bereiken? Ik mis het discussievoer...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
McKaamos schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:58:
Dus... Copy/pasta van een website en die plemp je hier neer? Wat wil je er mee bereiken? Ik mis het discussievoer...
Ik heb het per ongeluk in de verkeerde sectie geplaatst. Mijn doel is om mensen te informeren dat zij nog BTC GOLD kunnen verkrijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:13

Rannasha

Does not compute.

LET OP:

Om Bitcoin Gold te splitsen van je bestaande Bitcoin, moet de wallet-applicatie toegang hebben tot de seed of private keys van je Bitcoins. Dat betekent dat als er nog Bitcoins geassocieerd zijn met deze seed of private key, de wallet-applicatie hier toegang tot heeft.

Er zijn al gevallen geweest van malafide Bitcoin Gold wallet-applicaties die de Bitcoins via deze weg hebben gestolen.

De TS is een nieuwe gebruiker en post een link naar een onbekende wallet. Stop hier absoluut geen seed en/of private keys in waar nog Bitcoins bij horen.

Had je Bitcoins in je bezit op 24 oktober? Dan kun je Bitcoin Gold ook claimen via algemeen bekende wallet-applicaties. Bijvoorbeeld Coinimi. Gebruik je een hardware-wallet van Ledger of Trezor? Dan kun je deze wallet gebruiken om je Bitcoin Gold te benaderen. Het is hoe dan ook aan te raden om voordat je een private key in een andere wallet-applicatie importeert, het volledige Bitcoin saldo eerst door te sturen naar een nieuw adres. De Bitcoin Gold blijven dan achter op het oude adres.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rannasha schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:08:
LET OP:

Om Bitcoin Gold te splitsen van je bestaande Bitcoin, moet de wallet-applicatie toegang hebben tot de seed of private keys van je Bitcoins. Dat betekent dat als er nog Bitcoins geassocieerd zijn met deze seed of private key, de wallet-applicatie hier toegang tot heeft.

Er zijn al gevallen geweest van malafide Bitcoin Gold wallet-applicaties die de Bitcoins via deze weg hebben gestolen.

De TS is een nieuwe gebruiker en post een link naar een onbekende wallet. Stop hier absoluut geen seed en/of private keys in waar nog Bitcoins bij horen.

Had je Bitcoins in je bezit op 24 oktober? Dan kun je Bitcoin Gold ook claimen via algemeen bekende wallet-applicaties. Bijvoorbeeld Coinimi. Gebruik je een hardware-wallet van Ledger of Trezor? Dan kun je deze wallet gebruiken om je Bitcoin Gold te benaderen. Het is hoe dan ook aan te raden om voordat je een private key in een andere wallet-applicatie importeert, het volledige Bitcoin saldo eerst door te sturen naar een nieuw adres. De Bitcoin Gold blijven dan achter op het oude adres.
Wat hij zegt klopt jongens, er zijn heel veel malafide Bitcoin Wallets in omloop! Pas op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:09
Apart ook dat dit topic de eerste post was op dit forum.

Something smells fishy.

Hmmz de site is ook van de heer Spekman zo te zien volgens https://centralops.net/co/

[ Voor 34% gewijzigd door spookz0r op 03-12-2017 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:09
Volgens de whois gegevens ben je zelf de eigenaar van de site. Waarom moeten mensen jou dan als referentie opgegeven?

[ Voor 66% gewijzigd door NMe op 03-12-2017 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:09:
[...]

Wat hij zegt klopt jongens, er zijn heel veel malafide Bitcoin Wallets in omloop! Pas op!
Inderdaad! Daarom via je huidige wallet de BTG claimen of via je exchange die dat support. Maar niet via nieuwe sites (zoals disney.nl e.d.)

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 03-12-2017 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat je je eigen site komt spammen, soit. Dat zien we vaker. Dat je vervolgens doet alsof 'ie niet van jou is door je eigen naam als referentie op te geven, ok. Zelfs dat is niet nieuw. Maar dit alles combineren met een veelgebruikte manier om mensen Bitcoins afhandig te maken? Nee, dat kende ik nog niet.

Ik heb geen idee of dat laatste is wat je hier wil doen. Gelukkig maakt dat ook niet uit, want zelfs de spam voor je eigen website alleen al is reden voor sluiten van dit topic.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.