Hosting bedrijf - veiligheid en goede webmail dashboard

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3cRptY
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-02-2024
Ik heb een vijftal domeinnamen waarvan er enkele wat geld waard zijn. Ik heb al eens een bieding gehad. Deze domeinnamen staan al jaren bij hetzelfde hostingbedrijf. Heden ben ik bezig de zaken wat veiliger vorm te geven. Ik had alles via mijn gmail lopen sinds mijn jong(ere) jaren. Bij het huidige hostingbedrijf is de webmail verbinding helaas onversteuteld.

Heeft er iemand een link met een overzicht van hosting bedrijven in Nederland waar ik;

1. een aantal domeinen kan parkeren
2. een domein actief (minimaal) kan gebruiken waarbij de nadruk ligt op de mail.

Ik heb er helaas niet heel veel verstand van. Wie kan mij op weg helpen waar op te letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

D3cRptY schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:39:

1. een aantal domeinen kan parkeren
2. een domein actief (minimaal) kan gebruiken waarbij de nadruk ligt op de mail.

Ik heb er helaas niet heel veel verstand van. Wie kan mij op weg helpen waar op te letten?
Parkeren kan overal; dat hoeft niet in NL te zijn. Degene waar het geparkeerd wordt moet alleen wel in staat zijn de TLD's te registreren/verhuizen waar jij nu eigenaar van bent.

2. Ik snap de vraag niet; waarom is mail belangrijk en al helemaal webmail? Je hebt toch een MX-record alsmede een actieve mail-database (anders ontvang je sowieso geen mail); daar kan je toch met Thunderbird tegenaan kleppen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:26

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Kan je niet zelf een webmail installeren en die subdomein voorzien van een SSL-certificaat met Let's Encrypt bijv.?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3cRptY
@MAX3400 Wat zijn TLD's? Het gaat er niet om wat allemaal kan. Het gaat er om wat ik graag zou willen. Dat is parkeren bij een Nederlands Hostingbedrijf met een gebruiksvriendelijke veilige webmail interface.

Ben ook van plan om uiteindelijk via Thunderbird deze accounts aan te spreken, maar dat doet niets af aan mijn wens om een veilige gebruiksvriendelijke webmail interface te hebben voor een domein, en het parkeren van de andere domeinen.

@AW_Bos Dat zou ik inderdaad kunenn doen. Liever geef ik dit uit handen aan een hostingbedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:26

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

TLD is TopLevelDomain
Je kan een aantal hostingbedrijven aanschrijven met de vraag of Webmail achter SSL zit, en zo niet, dan kan je ook een eigen virtuele server nemen.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D3cRptY
@AW_Bos

Ik heb in ieder geval de zoektermen in de antwoorden gevonden om nu wel de juiste zoekresultaten gekregen te hebben, Dank! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanroelfs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-10 18:25
TransIP biedt goede hosting en webmail.

Samsung Galaxy S10+ | Samsung Galaxy Gear S3 Frontier | Samsung Galaxy Buds | Apple iPad 3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberonline
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-09 19:21
Kijk ook eens bij Intiss B.V.
Hier kan je ook domeinnamen registreren, maar hun leveren ook web en mail hosting.
Bij mailhosting kan je denken aan office365, Exchange, pop/imap (secure)
Pagina: 1