Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meerdere gebruikers op wifi

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Brugwachter87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-07-2023
Mijn vraag

Ik heb in een keet een openbare Wi-Fi.
Dit werkt prima tot dat er meerdere mensen komen. Nu kan ik wel een wachtwoord op het Wi-Fi zetten om zo te voorkomen dat die overbelast raakt, maar er zijn ook andere alternatieven

Relevante software en hardware die ik gebruik

Een simpele router. Merk is mij nu nog onbekend. (Ben niet in de buurt)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb begrepen dat je met een acces point meerdere gebruikers kan laten inloggen. Of een ander type router gebruiken die meerdere user kan hebben.
Aangezien het allemaal low budget moet zijn. Zou ik graag van jullie weten wat jullie mij aanraden

Groeten Robert

Alle reacties

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:44
Je kunt toch gewoon een wachtwoord instellen op je router?

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:50

Detmer

Professioneel prutser

Wat gaat er precies mis bij meerdere gebruikers? Klapt alles er uit? Wordt het langzaam? Of?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Brugwachter87 schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:09:
Een simpele router. Merk is mij nu nog onbekend. (Ben niet in de buurt)
Regel dat dan eens eerst; waarom een topic openen als je niet eens de moeite doet om voldoende info in een topicstart te zetten? Heb van de week nog een AC66U verkocht. Ding is al jaren op de markt, kan je voor 5 tientjes op de kop tikken maar die kan toch echt zonder problemen 10 devices over WiFi met elk ongeveer 80Mbit huisvesten. Je moet dan wel een hele slechte/oude router hebben (of niet weten hoe je het spul configureert) om te zeggen dat er bij "meerdere mensen eruitklapt".

Is dat meer dan 1 persoon? Meer dan 5? Meer dan 500? Is het wel een router met eigen internet of is dat ding in AP-modus geconfigureerd over WiFi?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:58
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar het internet signaal vandaan komt en wat een speedtestje zegt over de verbinding

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 13:34
Meer informatie over de setup is wel nodig. Zo kunnen we er niks over zeggen. Een keet staat meestal in het buitengebied, en zal geen eigen vaste kabel of adsl lijn hebben. Het internet zal wel geleend worden via de buren. Misschien wel met repeatertjes etc. In het ergste geval ligt er maar 5 Mbit die vervolgens houtje-touwtje wordt doorgegeven.
Maar misschien zit ik er helemaal naast. Meer info please

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:16

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Brugwachter87 op Tweakers verwachten we net wat meer eigen inzet en informatie in een openingspost te vinden.

Zonder details kunnen we je namelijk niet echt bepaald goed helpen. Zoals andere ook al aangeven, geef is meer informatie over:
- Merk router
- Provider
- Internetsnelheid
- Wat gaat er mis / fout?

• Brugwachter87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-07-2023
Oke bedankt voor alle reacties. Ik zal vanmiddag wat details opzoeken.
Pagina: 1