Vandaag een nieuw toetsenbord aangesloten via USB op een iMac 21.5 van 2017 met de laatste beta van high Sierra, het wordt niet echt gevonden. Een keer kreeg ik de melding dat het toetsenbord niet herkend wordt en ik de toets rechts van de linker shift in moest drukken, meteen daaroverheen kwam de melding dat er geen Bluetooth toetsenbord gevonden werd. Elke rebooten en poging daarna gaf geen das keyboard gevonden.
Is het probleem dat het originele Apple toetsenbord of als toetsenbord geregistreerd staat? Moet ik deze eerst verwijderen uit de Bluetooth lijst voor ik het USB bord erop aansluit?
Toetsenbord is een Das Keyboard 4 Professional voor Mac, dit leek me de beste, meest luide keuze, met de Cherry Blue.
Is het probleem dat het originele Apple toetsenbord of als toetsenbord geregistreerd staat? Moet ik deze eerst verwijderen uit de Bluetooth lijst voor ik het USB bord erop aansluit?
Toetsenbord is een Das Keyboard 4 Professional voor Mac, dit leek me de beste, meest luide keuze, met de Cherry Blue.