Toon posts:

investeren in monero

Pagina: 1
Acties:
  • 1.593 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, zoals jullie weten staat de bitcoin op een piek 11 000 euro maar veel mensen zeggen dat het een bubbel is en dat hij heel erg gaat zakken. Dus ik dacht waarom niet investeren in een nieuwe cryptocurrency namelijk Monero. Zijn er mensen die dit ook willen doen? en wat is jullie mening hierover 8) 8)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:17
Heb je al een Nobelprijs ontvangen voor dit geweldige idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hahahaahha nee NOG niet. Is dit sarcastisch of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 21:02

Greyfox

MSX rulez

Wat is jouw definitie van nieuw?
Monero is al 3,5 jaar oud.

MSX 2 rulez more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met nieuw bedoel ik een 'nieuwe' cryptocurrency die heel erg gaat stijgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:31:
Met nieuw bedoel ik een 'nieuwe' cryptocurrency die heel erg gaat stijgen
Dit is zonder sarcasme een geweldige investering.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben heel blij met deze reactie. (ook zonder sarcasme :)) Maar hoe zou ik hieraan kunnen beginnen ik ben maar een jongen van 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Eerst even goed nadenken hoe zeker het is dat deze munt zal stijgen zodat je zeker weet dat je in iets investeert dat die zekerheid biedt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:33
Ik hoop niet dat we nu voor elke "nieuwe" currency een nieuw topic krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zou ik dit kunnen doen. Ik heb wel een gevoel dat hij gaat stijgen want de bitcoin steeg ook eerst heel rustig en de monero ook en hij is ook minder oud, hij is nu 205 usd waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik snap die vraag niet. Dit is toch gewoon een kwestie van Google zoeken naar verkooppunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wou gewoon weten wat jullie ervan vinden en ALS jullie het ook zouden doen, op welke manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Ik zou Googlen naar verkooppunten van die currency.

Maar even voor de zekerheid: JvS zegt dat het een geweldige investering is, maar dat bedoelt hij als je zeker weet dat het meer geld waard gaat worden. Maar dat weet je niet zeker. De kans is er ook dat je veel geld verliest.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat klopt. Aanvullend, dit klinkt echt als speculeren. Dat kan als hobby erg leuk zijn. Je zou er zomaar geld mee kunnen verdienen. Maar ik zou er niet op rekenen. Het kan alle kanten op gaan en niemand kan er iets zinnigs over zeggen. Investeer dus alleen met geld dat je over hebt en (bijvoorbeeld) niet met spaargeld voor een PC met als doel sneller je PC te hebben.

Als hobby/voor de lol (met hoop op winst): Vooral doen.
Als serieuze manier om geld te verkrijgen: Niet doen, dit is speculeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 09:25
Ik zie dat je nieuw bent, maar op GoT moet je zelf onderzoek doen alvorens een discussie te starten. Nu komt het over alsof jij wilt dat wij jou een gouden manier om geld te verdienen aanbieden. En als je heel eerlijk bent zelfs al zou die bestaan waarom zouden wij dat jou vertellen zonder dat er iets tegenover staat? Kortom, doe zelf onderzoek en als jij dit een goede investering vind kan je er geld instoppen. Naar mijn mening is crypto's altijd speculeren/gokken. Je kan geluk hebben zoals nu met de Bitcoin, maar dit is achteraf makkelijk te zeggen natuurlijk.

En dan nog moet je er vanuit gaan dat alles wat je investeert in aandelen/crypto's of andere beleggingen geld is wat je niet zomaar terug kunt halen of in het ergste geval kwijt bent. Als je pas 14 bent gok ik dat je al je geld nog nodig hebt aangezien je nog niet full-time werkt, mijn advies is niet doen dus. Je bent in feite aan het gokken als je op de korte termijn veel geld wilt verdienen. En je leest vaak alleen de verhalen van mensen die slagen en niet van al die andere die verliezen.

Ik zou als ik jou was als 14-jarige goed mijn best doen op school en zo voor een goede toekomst zorgen. Daar heb je later meer spijt van dan dat je misschien niet in crypto's bent gestapt.

[ Voor 16% gewijzigd door TheUninvited op 03-12-2017 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:35
Als ik op wikipedia kijk, zie ik een lijst met ~35 verschillende cryptocurrencies.

Heb je een goede reden om aan te nemen dat Monero de volgende uit die lijst is die een Bitcoin-spurt gaat maken? Waarom zou 'ie niet langzaamaan wegzakken in de vergetelheid? Waarom zou, ik pak er willekeurig maar een, IOTA niet de volgende super-groeier worden? Of misschien een nieuwe die nog niet in de lijst staat?

Het is investeren als je een reden hebt om aan te nemen dat Monero groot gaat worden. Speculeren (of gokken) als je nu willekeurig inzet zonder reden.

Wat je ook doet: zet geen geld in wat je niet kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dit topic had over ongeveer alle alternatieve cryptocurrencies (altcoins) gestart kunnen worden en heeft weinig levensvatbaarheid zonder hierover zelf onderzoek te hebben gedaan. Derhalve sluit ik dit topic.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.