Toon posts:

Niewe VGA voor K6-III systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jawel,de 17"trinitron is voor mn neus neergestreken!
Vanmorgen blies ik mn voodoo2 bijna de lucht in met UT,in 800x600,en in 600x480 ziet het er niet uit...
Dus wil ik graag een niewe VGA,vanwege mn chipset is het beter een VD3 te pakken,weet ik al.
Maar heeft er iemand ervaring met een bios- update naar revision 1008 voor een tnt2...dan schijnt het wel perfect te werken..
Mn systeem; -K6-III/400
-64 MB Ram
-Asus P5A-B /ali aladdin 5
-bios revision 1007
-VD2
-speedstar A70..
alvast thnx :)

Verwijderd

Ja, ik heb de Xentor32 in de agpslot van mijn p5a-b bord. Samen met de k6-2-400 doen ze aardig hun best. Ik heb het mobo geflast naar 1008. En alles doet het prima. Het spanningsprobleem dat er was met de tnt2-kaarten is blijkbaar opgelost met 1008-bios. Ik gebruik de nvideo-driver van oktober vorig jaar. Nieuwere detonators hebben geen zinnige invloed gehad en heb ik bij de laatste clean install dan ook niet gebruikt.

Hoe snel hij is... Ja, dat weet ik niet. Ik heb ooit wel een benchmark onder Unreal gedaan, maar ik ben allang weer vergeten hoe dat moet...
En bij andere benchmarks telt niet alleen de vga-performance. De score wordt dan gedrukt door de de k6-2-400...

In short: wel een goede keuze. Neem er wel een met tv-out. Heb je alleen maar plezier van... Voor dvd's enzo...

Verwijderd

Ik kreeg mijn TNT2 niet aan de praat op mijn K6-2 systeem (maar daar zat een Aopen bordje met Via chipset in, zal wel aan die chip liggen). Als het werkt lijkt mij een TNT2(ultra?) inderdaad de beste keus.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Wat meer geheugen kan ook wonderen doen........ gewoon even een reepje van 64 erbij plakken is altijd lekker.

Verwijderd

Topicstarter
natuurlijk is dat lekker ,altijd!
maar zon bios update>?is dat nou moeilijk of kan ik het gewoon zelf doen,ik heb enige ervaring met harde waren ,maar ook niet zoveel......

Verwijderd

Topicstarter
Maar zou een GEFORCE ook geen optie zijn als de niewe nVIDIA chips er zijn en na een bios-update? ;)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Ja geforce is ook lekker, en nee zo'n bios update is niet moeilijk. Ga gewoon naar www.asus.com downloaden die shit en daar staat ook bij hoe je het moet doen, heel simpel

• CrocJ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Heeft er ook iemand ervaring met k6-2/3 en een TNT2 op een SOYO 5EHM moederbord???

CrocJ
Pagina: 1