suggestie: opslaan van reacties op een artikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simondl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 12:39
Hallo,

Ik kijk sinds enige jaren ondertussen dagelijks op tweakers.net wegens grote interesse in technologie etc. Echter vind ik de reacties op de artikels vaak minstens even interessant of een grote meerwaarde op het artikel zelf, daarom zou ik het enorm handig vinden moest er een mogelijkheid zijn om deze reacties te kunnen opslaan als een soort persoonlijke bookmarks op deze site.

Vaak lees ik een artikel, en dus ook de reacties, en zie ik vaak een reactie met een grote toegevoegde waarde, waarmee ik dus dieper over het onderwerp kan inlezen. Maar even vaak vergeet ik dat dan weer na een tijdje, en heb ik dus nooit meer er over opgezocht.
Dus een mogelijkheid om deze op te slaan, en nadien dus zonder te moeten zoeken terug te vinden, lijkt mij enorm handig voor deze situtaties, waar volgens mij meer mensen dan alleen ik iets mee zullen zijn!

De mogelijkheid om artikels zelf op te slaan lijkt me ook erg handig trouwens.

Simon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je browser heeft toch gewoon bookmarkfunctionaliteit? ;) Losse reacties kan je bookmarken via de link die achter de datum/tijd van de reactie zit :)

Overigens mogen feature requests in Mooie Features dus ik verplaats deze even voor je ;)

[ Voor 27% gewijzigd door crisp op 03-12-2017 14:55 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We hebben dit verzoek volgens mij nog niet eerder gezien.

Ik vind het zelf nogal ver gaan om voor allerlei items binnen Tweakers eigen bookmark- of reading list-functionaliteit te bouwen. Het levert extra complexiteit op terwijl browsers hier ook al in voorzien.

Je kunt linken naar een reactie door op de datum bij de reactie te klikken. Als je die pagina toevoegt aan je bookmarks of reading list kun je de reactie later terugvinden om te lezen.