Soundbar of receiver op tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-10 10:37
Beste,

Momenteel heb ik gewoon audio van de tv, dus geen receiver of soundbar. Nu heb ik wel een sonos play 5 gen2. Het was eerst de bedoeling om deze speaker op de tv te plaatsen en een 2de play5 aan te schaffen.

Ik ben zeer tevreden over de Sonos play5 en is gewoon zeer gemakkelijk koppelen en klaar. Weinig kabels. Echter lees ik overal dat de audio input van de play 5 niet de ideale oplossing om te koppelen met de tv (audio loopt niet synchroon...)

Nu was ik van plan om eventueel de Sonos playbase te halen, maar ik lees dat deze speaker geen lage bas tuners in zich heeft, terwijl de play5 dit wel heeft. Dus ik heb er gemengde gevoelens over of dit geluid even mooi gaat klinken als de play5.

Wat ik het liefst wil is 2.1 setup, zoals een combinatie van 2 Sonos play5 gen2. Liefst geen 5.1 of 7.1. Dat hoeft niet voor mij.

Zouden jullie me kunnen verder helpen? Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukjr
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-12-2024
Is de Q Acoustics M2 niet iets voor jou? Klinkt geweldig. Ik heb het sinds een paar dagen in huis en ben er heel erg blij mee. Het is een plug in and play apparaat, 2.1, met een ruimtevullend geluid. En ook nog eens goedkoper dan de Sonos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Thanks Luuk voor je antwoord. Ziet er idd goed uit en wat ik zoek. Waar kun je deze onder andere kopen en wat was de prijs? Want ik vind deze niet terug in de pricewatch.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukjr
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-12-2024
HifiCorner, prijs € 399,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
Top! Als iemand anders nog andere suggesties heeft zijn deze altijd welkom. Of als jullie me kunnen vertellen dat de Sonos playbase ook goede bas kan geven zoals de play5, is dat voor mij ook goed natuurlijk!

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
cooLopke schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:22:
Zouden jullie me kunnen verder helpen? Thanks!
Aankoopadviezen doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Het topic is die kant op verplaatst.

Als je de Playbase te weinig bas vindt geven, kun je er eventueel een combi neerzetten met een Sonos Sub. Niet de goedkoopste oplossing maar het kan wel en je blijft binnen het Sonos ecosysteem.
Pagina: 1