Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Je bent slechts 12 minuten te laat:
Update, 12:40: Rabobank laat weten dat de storing verholpen is.
The devil is in the details.
Nee. de tijdsvermelding bij de update is "nepnieuws".
Toen ik deze thread postte stond er geen update.
En stond er ook geen bericht van iemand anders dat de storing waarschijnlijk verholpen was.
Ik heb nadat mijn RABO-app aansprong eerst mijn post aldaar aangepast en deze gepost.
De pagina ververst dan zodat het bericht zichtbaar wordt.
Daarna ben ik omhoog gescrollt om de feedbackknop te zoeken zodat de auteur het bericht aan kan passen. Toen stond er geen update, 100000000000% zeker.
De update is later gepost dan mijn bericht alhier (iig later dan 12:50 van mijn update).
Het gaat nergens over maar om iets te posten en daar een foutieve tijd bij te zetten (eerder) is een beetje raar. Vermeld dan met de juiste update-tijd dat de RABO meldt dat de storing om 12:40 is opgelost.
Zal wel met zoekresultaten te maken hebben (oh zij wisten het al = beter?) maar heel koosjere journalistiek vind ik het niet.
(ander klein verbeterpuntje is misschien dat als je feedback op een artikel wil geven je direct bij de auteur uitkomt in een topic over dat artikel. Nu wordt je gevraagd nadat je een topic gaat starten of je even een aantal dingen in je feedback wil zetten die je op moet gaan zoeken, de url, de auteur en nog iets ,meen ik. Drie extra bladen openen om vandaar tekst te kopiëren is dan weer net teveel moeite imo.
Vandaar dat ik dat niet gedaan heb, Rabostoring moet duidelijk genoeg zijn voor de redactie om op te reageren.)
edit;
Maar geen dank hoor, Mark.
Trouwens geeft allestoringen.nl aan dat de storing nog steeds niet helemaal opgelost is.
Rond deze tijd komen er nog steeds melding binnen en ook de actuele kaart geeft een voornamelijk rood Nederland weer.
http://allestoringen.nl/storing/rabobank/kaart/
Rond deze tijd komen er nog steeds melding binnen en ook de actuele kaart geeft een voornamelijk rood Nederland weer.
http://allestoringen.nl/storing/rabobank/kaart/