Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn vader wilt kunnen gamen. dus de komende 5 jaar niet hoeven veranderen van GPU
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1000,- euro.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 ssd en 3 hdd. dit moet dus ook in de case gaan passen
windows 10 is ook aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles behalve de ssd en hdd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, dit maakt niks uit. voorkeur gaat wel uit naar een stille pc. de huidige maakt veel lawaai. ( is al 8 jaar oud )
Ga je overklokken?
nee dit is niet nodig.
Wat verwacht je van ons?[i]
hulp bij het samen stellen van alle onderdelen.
ik ben zelf niet kundig genoeg om te begrijpen welke interngeheugen bij welk moederbord past etc.
het aansluiten zal wel goed komen. ik heb een paar jaar geleden een budget pc in elkaar gezet voor mezelf.
dus ik zoek eigenlijk een pc van rond de 1000 a 1200 euro. die nog 5 jaar mee gaat en na 5 jaar nog steeds relatief snel is.
ik hoop dat er iemand is die mij hiermee kan helpen.
Mijn vader wilt kunnen gamen. dus de komende 5 jaar niet hoeven veranderen van GPU
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1000,- euro.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 ssd en 3 hdd. dit moet dus ook in de case gaan passen
windows 10 is ook aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles behalve de ssd en hdd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, dit maakt niks uit. voorkeur gaat wel uit naar een stille pc. de huidige maakt veel lawaai. ( is al 8 jaar oud )
Ga je overklokken?
nee dit is niet nodig.
Wat verwacht je van ons?[i]
hulp bij het samen stellen van alle onderdelen.
ik ben zelf niet kundig genoeg om te begrijpen welke interngeheugen bij welk moederbord past etc.
het aansluiten zal wel goed komen. ik heb een paar jaar geleden een budget pc in elkaar gezet voor mezelf.
dus ik zoek eigenlijk een pc van rond de 1000 a 1200 euro. die nog 5 jaar mee gaat en na 5 jaar nog steeds relatief snel is.
ik hoop dat er iemand is die mij hiermee kan helpen.