Aankoop HDR (Gaming) Monitor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 13:28
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een HDR monitor.
Zal gebruikt worden voor zowel professionele toepassingen (moet 2, 10j oude schermen vervangen waarvan er 1 gisteren gesneuveld is) als voor ontspanning. Niet alleen enkele games via pc zullen er op gespeeld worden, ik zal er ook een Xbox One X/ Ps4 Pro op aansluiten. Overgrote deel van gaming zal op deze consoles zijn, Gaming op PC beperkt zich tot een potje Battlegrounds en wat race games (Dirt, F1, ...)De monitor mag bij voorkeur een 4K resolutie hebben, liefst 32 inch, en redelijk wat weinig inputlag. FreeSync of G-Sync maken niet zo veel uit. Ik zal waarschijnlijk mijn grafische kaart ook upgraden dus daar heb ik nog de keuze.

Aangezien ik toch tot een aankoop overga zou ik meteen een beetje future proof willen zijn vandaar de hoge verwachtingen.

Wat is je budget?
De uitgave mag niet hoger liggen dan +- 1.500€ BTW in

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al wat rondgekeken en kom momenteel op volgende schermen uit:
ASUS PA329Q
LG 32UD99
LC32HG70QQUXEN (maar zou niet echt HDR 10 ondersteunen)
Samsung CHG70
Andere merken?
Heb momenteel Dell staan van beeldschermen

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitor zal op mijn werkplek geplaatst worden, Verder dan 50cm zit ik meestal niet van het beeldscherm. Een goede blauwfilter zou welkom zijn, maar ik kan daarvoor ook mijn aagepaste bril opzetten :).
De beeldhoek is dus minder van belang. Ik zit als enige voor het scherm en verder is er niemand die echt moet meekijken. Curved schermen mogen dus ook.
Wel graag wat aansluitmogelijkheden om mijn gsm en mijn toestenbord aan te sluiten.

Edit: budget aangepast, scherm toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 23:16
De LG LG 32UD99 is de enige die een inputlag heeft dat onder de 8ms ligt bij de HDR10 4K schermen (32" en je prijsklasse), iets wat je wel wil voor gamen. Verder IPS en een 60Hz scherm, puur op specs heeft deze al mijn voorkeur.
Online lees ik er wel gemengde resultaten over, maar bij de buren zijn ze er relatief tevreden over

[ Voor 3% gewijzigd door DenHond op 03-12-2017 11:00 ]