Ik zoek een?
home cinema setup voor mijn nieuwbouw woning bestaande uit een receiver met een 5.1 speaker set. Ik denk er ook over na om 2 Dolby atmos speakers te voorzien in het plafond.
De stukadoor begint binnen twee weken dus er kan momenteel nog geboord worden.
Ook zou ik graag een speaker willen voorzien in de keuken.
Wat is je budget?
rond de 2000€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix en voetbal te kijken en ook om muziek te luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Receiver:
Denon AVR-X2400H
Sony STRDN1080
Yamaha RX-V583
Speakersets:
KEF E305
Tannoy HTS-101 XP
Q Acoustics Q7000i
B&W MT-50
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik de speakers in opbouw wil. Liefst van al inbouw eigenlijk, maar de muren zijn maar 15cm en dat is niet voldoende volgens mij.
Heb net even wat foto's van home cinema setups gezien en zuilen vind ik niet leuk.
Kunnen jullie me een goede opbouw speakerset aanbevelen? En eventueel Dolby atmos plafond speakers?
De speaker die ik in de keuken zou willen plaatsen, zou ik deze op de receiver aansluiten en werken met multiroom of eerder een plaatsen die op zijn eigen werkt?
Is er een receiver in mijn lijst die er uitsteekt?
Zie beneden een voorbeeld van de opstelling die ik in mijn hoofd heb. Wat vinden jullie hiervan?

home cinema setup voor mijn nieuwbouw woning bestaande uit een receiver met een 5.1 speaker set. Ik denk er ook over na om 2 Dolby atmos speakers te voorzien in het plafond.
De stukadoor begint binnen twee weken dus er kan momenteel nog geboord worden.
Ook zou ik graag een speaker willen voorzien in de keuken.
Wat is je budget?
rond de 2000€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix en voetbal te kijken en ook om muziek te luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Receiver:
Denon AVR-X2400H
Sony STRDN1080
Yamaha RX-V583
Speakersets:
KEF E305
Tannoy HTS-101 XP
Q Acoustics Q7000i
B&W MT-50
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik de speakers in opbouw wil. Liefst van al inbouw eigenlijk, maar de muren zijn maar 15cm en dat is niet voldoende volgens mij.
Heb net even wat foto's van home cinema setups gezien en zuilen vind ik niet leuk.
Kunnen jullie me een goede opbouw speakerset aanbevelen? En eventueel Dolby atmos plafond speakers?
De speaker die ik in de keuken zou willen plaatsen, zou ik deze op de receiver aansluiten en werken met multiroom of eerder een plaatsen die op zijn eigen werkt?
Is er een receiver in mijn lijst die er uitsteekt?
Zie beneden een voorbeeld van de opstelling die ik in mijn hoofd heb. Wat vinden jullie hiervan?