Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qinshi
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-09 08:35
Hey,

Ik heb eens de V&A regels gelezen.
De eerste zegt:
Artikelen kopen en verkopen of het leveren of vragen van/naar diensten via "Vraag en Aanbod" (verder: V&A) is voorbehouden aan personen die naar Nederlands recht juridisch bindende overeenkomsten kunnen sluiten.
Betekend dit dan dat Belgen eigenlijk wettelijk gezien geen gebruik kunnen maken om dingen te kopen/verkopen op het V&A?

En hoeveel zou ik eigenlijk kunnen vragen voor een 1 jaar 3 maand oude MSI Gtx 1070 gaming X (Geen overclock, nooit mee gemined)?
(gekocht aan €580, heb nog de factuur van IT ware)

[ Voor 4% gewijzigd door Qinshi op 02-12-2017 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

1. Durf niet zeker te zeggen maar opsporing/aangifte in geval van oplichting gaat via de Nederlandse politie. T.net zou, in sommige gevallen, informatie over jou bekend maken aan de Nederlandse opsporingsdiensten.

2. Taxaties doen we niet aan op GoT; kijk naar andere aanbieders en gemiddelde prijzen ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 18:52

Compizfox

Bait for wenchmarks

Qinshi schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:18:
[...]
Betekent dit dan dat Belgen eigenlijk wettelijk gezien geen gebruik kunnen maken om dingen te kopen/verkopen op het V&A?
Nee, dat betekent alleen dat bij misverstanden het Nederlands recht zal worden aangehouden (tot zover die überhaupt verschilt met het Belgische recht).

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Qinshi schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:18:
En hoeveel zou ik eigenlijk kunnen vragen voor een 1 jaar 3 maand oude MSI Gtx 1070 gaming X (Geen overclock, nooit mee gemined)?
(gekocht aan €580, heb nog de factuur van IT ware)
Je kan er alles voor vragen, 50 miljoen kan je volgens mij gewoon invullen ;)
Wat iemand er voor geeft kan je maar op 1 manier achter komen, vul gewoon in wat JIJ er voor wil krijgen en kijk of iemand dat wil betalen.

Fixing things to the breaking point...