Ik wil een tv kaart kopen maar weet niet welke nou kan iemand ff zeggen welke tv kaart voor een rdelijk prijs
thnx
thnx
het is idd wel een goeie maar ik heb hem nooit aan de praat gekregen jammer genoeg. Ms komt dat omdat ik er ook nooit tijd in gestoken heb maar goed.Op woensdag 11 juli 2001 16:00 schreef Kayz het volgende:
Hauppauge is wel een bekende en goede kaart.
Moet je effe op Gistron.com kijken.
Lekker zijn is een gave :)
Op woensdag 11 juli 2001 16:40 schreef lordspacie het volgende:
[..]
...Trouwens op die van mij kan je ook nog radio op kijken...
luisteren danOp woensdag 11 juli 2001 16:47 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
kijken
![]()
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zoek er wel evt. nog 1tje... heb je een typenaam of iets anders dat ik op internet kan naslaan? Heeft dat ding stereo TV? Werkt 'ie ook onder Win2k? FreeBSD?Op woensdag 11 juli 2001 16:40 schreef lordspacie het volgende:
[..]
je mag hem van mij wel overkopen voor 25 gulden. Hij is trouwens pas jaar 8 maanden oud
sorry slaapkop was je voor.Op woensdag 11 juli 2001 17:43 schreef Lore het volgende:
[..]
Ik zoek er wel evt. nog 1tje... heb je een typenaam of iets anders dat ik op internet kan naslaan? Heeft dat ding stereo TV? Werkt 'ie ook onder Win2k? FreeBSD?
En algemeen: is er een site die die kaartjes leuk op een rijtje heeft staan?
Verwijderd
Verwijderd
Ligt eraan hoe stom je tv wilt kijkenOp woensdag 11 juli 2001 20:51 schreef CTVirus het volgende:
Maar zit er veel verschil in als je alleen maar 'stom' tv wil kijken tussen eentje van 100 en 300 gulden??