Toon posts:

LG 55LB720T blijft hangen tijdens het opstarten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn LG smart tv (55LB720T) blijft is na een update blijven hangen tijdens het opstarten. Het LG logo komt op en blijft en vervolgens gebeurt er niets meer. Mediamarkt wilt zich er niet mee bemoeien omdat het toestel in Zuid-Afrika gekocht is, maar dacht dat het probleem weleens in het moederbord zou kunnen zitten.
Ik zelf heb geen verstand van dit soort dingen, dus zou graag jullie mening hierover willen horen.

De tv reageert niet meer op de afstandbediening, dus op die manier terugzetten naar fabrieksinstellingen is niet mogelijk.
Hij heeft wel usb aansluitingen, zou ik op een manier mijn computer aan de tv kunnen koppelen en misschien op die manier alsnog een reset kunnen uitvoeren ?

Bij voorbaat dank en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:12
Het lijkt inderdaad alsof er iets kapot is. Daar ga je zelf weinig aan kunnen doen.

Heeft LG geen wereldwijde garantie?
Je kan ze eens bellen wat ze voor je kunnen betekenen.

Als het software matig is is het soms toch nog mogelijk met bepaalde toetsencombinaties op de afstandsbediening om een factory reset te forceren.

Anders is er altijd wel een lokale tv reparateur in de buurt die je eens kan laten kijken of het de moeite waard is.

[ Voor 20% gewijzigd door boyette op 03-12-2017 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Morgen ga ik eens chatten met LG, in het weekend doen ze daar maar binnen vrij beperkte uren aan. Misschien dat zij mij het een en ander aan tips kunnen geven, denk namelijk dat de tv wel buiten de garantieperiode is al.

Die toetsencombinatie ga ik ook even achteraan, eens kijken wat een google zoektocht oplevert.